کانادا به ائتلاف بین المللی تولید کشاورزی پایدار و سیستم های غذایی می پیوندد

[ad_1] 28 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان و تولیدکنندگان کانادایی محرک های کلیدی برای پیشبرد نوآوری و پایداری بخش کشاورزی و کشاورزی کشورمان هستند. به عنوان بخشی از رویکرد دولت کانادا برای همکاری با شرکای بین‌المللی برای کاهش خطرات تغییرات آب و هوایی و ایجاد شرایطی

کد خبر : 162072
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۵۴
کانادا به ائتلاف بین المللی تولید کشاورزی پایدار و سیستم های غذایی می پیوندد

[ad_1]

28 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان و تولیدکنندگان کانادایی محرک های کلیدی برای پیشبرد نوآوری و پایداری بخش کشاورزی و کشاورزی کشورمان هستند. به عنوان بخشی از رویکرد دولت کانادا برای همکاری با شرکای بین‌المللی برای کاهش خطرات تغییرات آب و هوایی و ایجاد شرایطی برای رقابت صنعت در سطح جهانی، کانادا به ائتلاف رشد بهره‌وری پایدار برای امنیت غذایی و حفاظت از منابع (SPG) پیوست.

به عنوان یک نتیجه از اجلاس سیستم های غذایی سازمان ملل متحد، که در سپتامبر 2021 برگزار شد، کانادا به بیش از 15 کشور و همچنین ده ها سازمان دانشگاهی، بنیاد و انجمن بخش خصوصی پیوسته و به امضای SPG، به رهبری ایالات متحده.

این ائتلاف برای توسعه استراتژی هایی با تمرکز بر تسریع انتقال به سیستم های غذایی پایدارتر از طریق رشد بهره وری کشاورزی، همکاری خواهد کرد. کار آن با ایده‌هایی که پایداری را در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی، از جمله تمام بخش‌های کشاورزی بهینه‌سازی می‌کنند، خواهد بود.

همکاری با شرکای ائتلاف، بستری بین‌المللی را برای کانادا فراهم می‌کند تا از تحقیقات، پیشرفت نوآوری‌ها و فن‌آوری‌ها حمایت کند و رشد بهره‌وری را در بخش کشاورزی و کشاورزی ما تسهیل کند.

کشاورزان کانادایی همیشه حافظان خوبی برای زمین بوده اند و سابقه ای محکم در زمینه کشاورزی پایدار، با شیوه های مدیریت صحیح، و اتخاذ شیوه ها و فناوری های نوآورانه دارند. طی دو دهه گذشته، کشاورزان ارزش تولید خود را دو برابر کرده اند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای را تثبیت کرده اند. با توجه به شرایط اقلیمی و چالش های زیست محیطی موجود، باید تلاش ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ادامه یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.