کانادا برندگان جایزه بزرگ چالش های Impact Canada را اعلام کرد

[ad_1] 30 مارس 2022 ونکوور، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا دولت کانادا همچنان متعهد به ساختن آینده انرژی پاک برای تقویت اقتصاد، ایجاد مشاغل خوب و حمایت از بخش های منابع طبیعی است. به همین دلیل است که دولت به پیشبرد راه حل های نوآورانه کمک می کند که ما را به رسیدن به صفر

کد خبر : 185680
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۲
کانادا برندگان جایزه بزرگ چالش های Impact Canada را اعلام کرد

[ad_1]

30 مارس 2022 ونکوور، منابع طبیعی بریتیش کلمبیا کانادا

دولت کانادا همچنان متعهد به ساختن آینده انرژی پاک برای تقویت اقتصاد، ایجاد مشاغل خوب و حمایت از بخش های منابع طبیعی است. به همین دلیل است که دولت به پیشبرد راه حل های نوآورانه کمک می کند که ما را به رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 نزدیک می کند.

امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، برندگان جایزه بزرگ سه چالش Cleantech تحت ابتکار Impact Canada را اعلام کرد، رویکردی در سطح دولت برای معرفی رویکردهای نوآورانه برای کمک به حل بزرگترین چالش های کانادا. برندگان Power Forward، The Sky’s the Limit و Charging the Future Challenges در جریان انجمن GLOBE 2022 در ونکوور معرفی شدند.

جایزه 1 میلیون دلاری برای چالش Power Forward – با هدف شتاب بخشیدن به فناوری شبکه هوشمند و با همکاری دولت بریتانیا – به Equilibrium Engineering برای پروژه Alba Nova خود که با مشارکت StorTera مستقر در اسکاتلند توسعه یافته است، تعلق گرفت. با استفاده از یک پلت فرم هوش مصنوعی نوآورانه برای پیش بینی تولید انرژی خورشیدی و بادی و تقاضای مشتریان برای روز آینده، این پروژه در شهر برویک، نوا اسکوشیا، یک راه حل شبکه هوشمند منحصر به فرد را معرفی کرد که ذخیره سازی هوشمند انرژی، بهره وری انرژی، انرژی های تجدید پذیر را یکپارچه می کند. تولید و پاسخ سمت تقاضا این راه حل قابل تکرار انرژی تجدیدپذیر را ذخیره می کند تا در مواقعی که تولید نمی شود از آن استفاده شود و در عین حال باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود، ارزشی برای شبکه برق و مشتریان فراهم می کند.

Enerkem، مستقر در مونترال، جایزه 5 میلیون دلاری را تحت عنوان The Sky’s the Limit دریافت کرد، که کانادایی ها را برای ایجاد سوخت مقرون به صرفه و تمیزتر هوانوردی به چالش کشید. Enerkem فرآیندهای بیوشیمیایی پیشرفته را برای تبدیل زباله های جامد شهری، و همچنین زیست توده جنگلی و کشاورزی، به مواد شیمیایی پایدار و سوخت های زیستی پیشرفته، از جمله سوخت پایدار هوانوردی، توسعه داده و از آن استفاده می کند.

e-Zinc مستقر در تورنتو جایزه 1 میلیون دلاری را از طریق Charging the Future Challenge دریافت کرد که هدف آن سرعت بخشیدن به نوآوری های باتری است که پتانسیل کاهش قابل ملاحظه انتشار گازهای گلخانه ای را دارند. این شرکت یک فناوری الکتروشیمیایی برای ذخیره انرژی در فلز روی ایجاد کرد. راه‌حل ذخیره‌سازی انرژی کم‌هزینه، انعطاف‌پذیر و طولانی مدت آن می‌تواند به افزایش سهم بازارهای انرژی جهان با انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کند.

از سال 2017، منابع طبیعی کانادا 75 میلیون دلار در شش چالش فناوری پاک تحت ابتکار Impact Canada سرمایه گذاری کرده است: Power Forward، The Sky’s the Limit، Charging the Future، Indigenous Off-diesel Initiative، Women in Cleantech و Crush It!.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.