کانادا برای محدود کردن بودجه محاصره‌های غیرقانونی و بازگرداندن نظم عمومی به قانون شرایط اضطراری استناد می‌کند

[ad_1] 15 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا در 14 فوریه 2022، دولت کانادا وضعیت اضطراری نظم عمومی را اعلام کرد. در دستور اقدامات اضطراری اقتصادی اقدامات زیر را اجرا می کند که بلافاصله لازم الاجرا شده و به مدت 30 روز قابل اجرا خواهد بود: اول، این دستور دامنه قوانین ضد

کد خبر : 167912
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کانادا برای محدود کردن بودجه محاصره‌های غیرقانونی و بازگرداندن نظم عمومی به قانون شرایط اضطراری استناد می‌کند

[ad_1]

15 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

در 14 فوریه 2022، دولت کانادا وضعیت اضطراری نظم عمومی را اعلام کرد.

در دستور اقدامات اضطراری اقتصادی اقدامات زیر را اجرا می کند که بلافاصله لازم الاجرا شده و به مدت 30 روز قابل اجرا خواهد بود:

اول، این دستور دامنه قوانین ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم کانادا را گسترش می دهد تا پلتفرم های تامین مالی جمعی و پردازشگرهای پرداختی که آنها استفاده می کنند را پوشش دهد. این تغییر همه انواع تراکنش ها، از جمله دارایی های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد.

از این دستور، پلتفرم‌های تامین مالی جمعی و ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی که در اختیار یا کنترل هر گونه وجوهی هستند که توسط یا از طرف هر کسی که در محاصره‌های غیرقانونی دخیل است، در اختیار یا کنترل می‌شود، ملزم به ثبت نام و گزارش موارد مشکوک یا بزرگ هستند. معاملات به مرکز تحلیل تراکنش های مالی و گزارش های کانادا (FINTRAC).

دوم، این دستور بلافاصله به بانک‌های کانادایی، شرکت‌های بیمه اموال و تلفات و سایر ارائه‌دهندگان خدمات مالی دستور می‌دهد تا به طور موقت ارائه خدمات مالی را در مواردی که مؤسسه مشکوک است که یک حساب – چه شخصی یا شرکتی – برای ادامه محاصره‌های غیرقانونی استفاده می‌شود، متوقف کنند. این امر در مورد همه وجوه، از جمله وجوهی که در حساب سپرده، چک، پس‌انداز یا معاملات نگهداری می‌شوند، و کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، محصولات وام‌دهی، دارایی‌های سرمایه‌گذاری و بیمه‌نامه‌های وسایل نقلیه مورد استفاده در محاصره غیرقانونی اعمال می‌شود.

سوم، دولت به موسسات مالی کانادایی دستور می دهد تا روابط خود را با هرکسی که در محاصره های غیرقانونی دخیل است بررسی کرده و دارایی ها و تراکنش های مرتبط با آن ها را به RCMP یا CSIS گزارش دهند.

چهارم، این دستور به مؤسسات دولتی فدرال، استانی و منطقه ای اختیارات جدیدی را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوطه با بانک ها و سایر ارائه دهندگان خدمات مالی، در صورتی که این اطلاعات به توقف تأمین مالی محاصره های غیرقانونی و فعالیت های غیرقانونی کمک کند، ارائه می دهد.

از هم اکنون، ارائه دهندگان خدمات مالی کانادایی می توانند بلافاصله حساب یک فرد یا کسب و کار وابسته به محاصره ها را بدون حکم دادگاه مسدود یا تعلیق کنند.

این الزامات و مقامات جدید به کاهش خطر مبادله وجوه غیرقانونی توسط مؤسسات مالی کانادا و پلتفرم‌های تأمین مالی جمعی کمک می‌کند، کیفیت و کمیت اطلاعات دریافتی FINTRAC را افزایش می‌دهد و اطلاعات بیشتری را برای پشتیبانی از تحقیقات مجری قانون در مورد محاصره‌های غیرقانونی در دسترس قرار می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.