کانادا برای شروع مشاوره در مورد تعهدات آب و هوایی جدید در این ماه، برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را تا پایان مارس 2022 ایجاد می کند.

[ad_1] 3 دسامبر 2021 – کلگری، آلبرتا تغییرات اقلیمی بزرگترین تهدیدی است که نسل ما با آن مواجه است و اقدام بلندپروازانه برای مبارزه با آن فرصت های اقتصادی قابل توجهی را برای کانادایی ها در تمام نقاط کشور ایجاد می کند. در طول پنج سال گذشته، یک تلاش ملی فشرده برای توسعه و اجرای

کد خبر : 137789
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
کانادا برای شروع مشاوره در مورد تعهدات آب و هوایی جدید در این ماه، برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را تا پایان مارس 2022 ایجاد می کند.

[ad_1]

3 دسامبر 2021 – کلگری، آلبرتا

تغییرات اقلیمی بزرگترین تهدیدی است که نسل ما با آن مواجه است و اقدام بلندپروازانه برای مبارزه با آن فرصت های اقتصادی قابل توجهی را برای کانادایی ها در تمام نقاط کشور ایجاد می کند. در طول پنج سال گذشته، یک تلاش ملی فشرده برای توسعه و اجرای اقدامات مورد نیاز برای قرار دادن کانادا در مسیری برای کاهش قابل توجه انتشار انجام شد. آخرین علم نشان می دهد – و کانادایی ها خواستار آن هستند – که ما باید حتی بیشتر برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و در یک جدول زمانی سریعتر انجام دهیم. به همین دلیل است که کانادا در اوایل سال جاری هدف آب و هوای 2030 خود را به کاهش 40 تا 45 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای کمتر از سطح سال 2005 افزایش داد و با کانادایی‌ها برای توسعه و اجرای اقدامات بلندپروازانه همکاری کرده است که ما را در مسیر فراتر از هدف قبلی 30 درصدی سال 2030 قرار می‌دهد.

با درک فوریت بحران و نیاز به مشارکت همه بخش‌های اقتصادی و همه مناطق کانادا، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، امروز اعلام کرد که دولت مجموعه‌ای از مشاوره‌های اولیه را در مورد انتشارات کلیدی و جدید آغاز می‌کند. اقدامات کاهشی قبل از پایان سال

وزیر همچنین تأیید کرد که او برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 (ERP) را ارائه خواهد کرد – همانطور که توسط قانون جدید لازم است. قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا-تا پایان مارس 2022. ERP از طریق مشاوره های اولیه در مورد این تعهدات جدید مطلع خواهد شد.

در قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا از وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، استیون گیلبولت، می‌خواهد تا برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای 2030 (ERP) را ظرف شش ماه پس از موافقت سلطنتی، با اختیار تمدید این مهلت نود روزه، ایجاد کند. امروز، وزیر تأیید کرد که ERP 2030 تا پایان مارس 2022 ایجاد خواهد شد. این زمان به دولت این امکان را می دهد که با استان ها، سرزمین ها، مردم بومی، هیئت مشورتی Net-Zero و کانادایی های علاقه مند در مورد آنچه لازم است تعامل داشته باشد. رسیدن به اهداف آب و هوایی کانادا از ارسال های کتبی استقبال خواهد شد.

علاوه بر این، مشاوره‌های اولیه با پشتیبانی مجموعه‌ای از مقالات بحث و گفتگو، قبل از پایان سال 2021 در مورد تعهدات جدید زیر آغاز خواهد شد:

  • اجباری کردن فروش خودروهای بدون آلایندگی به طوری که 100 درصد وسایل نقلیه سبک جدید (خودروها، پیکاپ ها و غیره) فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر و حداقل 50 درصد تا سال 2030 داشته باشند.
  • توسعه استانداردهای آلایندگی برای وسایل نقلیه سنگین که با بلندپروازانه ترین استانداردهای آمریکای شمالی مطابقت دارند و الزام اینکه 100 درصد دسته های انتخابی وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین تا سال 2040 آلایندگی صفر داشته باشند.
  • محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای از بخش نفت و گاز در سطوح فعلی و الزام کاهش آن با سرعت و مقیاس مورد نیاز برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050.
  • توسعه طرحی برای کاهش انتشار گاز متان در کل اقتصاد کانادا در حمایت از تعهد جهانی متان و اهداف طرح آب و هوای کانادا، کاهش انتشار گاز و نفت متان حداقل 75 درصد کمتر از سطح 2012 تا سال 2030 از طریق رویکردی که شامل مقررات است. و همچنین تنظیم انتشار گازهای گلخانه ای متان و کاهش انتشار متان کشاورزی.
  • انتقال به یک شبکه برق با انتشار خالص صفر تا سال 2035.

دولت در طراحی این تعهدات جدید با استان ها، مناطق، شهرها، مردم بومی، صنعت و جامعه مدنی همکاری نزدیک خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که ملاحظات مربوطه شناسایی شده و اولویت های مشترک مورد توجه قرار می گیرد.

طرح کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 کانادا اولین مورد از بسیاری از الزامات تحت این قانون است قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا. دولت کانادا در حال بررسی فرآیندهای تعامل رسمی، مداوم و مداوم برای ایجاد اهداف، برنامه ها و گزارش های کاهش انتشار در آینده است.

تغییرات آب و هوا بر کانادایی ها در تمام بخش های کشور تأثیر می گذارد و دولت کانادا متعهد به اتخاذ یک رویکرد کل دولت و کل جامعه برای رسیدگی به آن است. مشارکت کامل کانادایی‌ها در تمام بخش‌های کشور و همه بخش‌های اقتصادی برای ایجاد یک مسیر مؤثر رو به جلو برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا برای سال‌های 2030 و 2050 و یک اقتصاد شکوفا ضروری است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.