کانادا برای دستیابی به یک شبکه آلایندگی خالص صفر تا سال 2035 مشاوره هایی را در مورد استاندارد برق پاک راه اندازی می کند.

[ad_1] 15 مارس 2022 – گاتینو، کبک از خانه های ما گرفته تا مشاغل و محل کار ما، برق زندگی ما را تامین می کند. بنابراین همانطور که ما با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کنیم، مشاغل خوب ایجاد می کنیم و اقتصاد قوی و پایدار می سازیم، برق پاک باید بخش کلیدی راه

کد خبر : 179341
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۲۳
کانادا برای دستیابی به یک شبکه آلایندگی خالص صفر تا سال 2035 مشاوره هایی را در مورد استاندارد برق پاک راه اندازی می کند.

[ad_1]

15 مارس 2022 – گاتینو، کبک

از خانه های ما گرفته تا مشاغل و محل کار ما، برق زندگی ما را تامین می کند. بنابراین همانطور که ما با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کنیم، مشاغل خوب ایجاد می کنیم و اقتصاد قوی و پایدار می سازیم، برق پاک باید بخش کلیدی راه حل باشد.

امروز، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، استیون گیلبولت، رایزنی‌هایی را برای توسعه استاندارد برق پاک کانادا (CES) و پیشرفت به سمت شبکه برق خالص صفر تا سال 2035 آغاز کرد. کار بر روی برق پاک نیز کلید رسیدن به کانادا خواهد بود. هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بلندپروازانه و قابل دستیابی به میزان 40 تا 45 درصد کمتر از سطح سال 2005 تا سال 2030 و انتشار خالص صفر تا سال 2050.

کانادا در حال حاضر یکی از تمیزترین شبکه های برق در جهان را دارد که 82 درصد از برق مصرفی کانادایی ها از منابع غیر انتشاری تامین می شود. کانادا موقعیت خوبی برای حفظ رهبری دارد. تحولات جدید هیجان انگیز شامل همه چیز از بزرگترین مزرعه خورشیدی کانادا در شهرستان ولکان آلبرتا تا یکی از بزرگترین پروژه های انرژی ذخیره سازی باتری در جهان در شهرستان هالدیمند، انتاریو، و ساخت بزرگترین کارخانه سوخت زیستی کانادا در رجینا، ساسکاچوان است.

در داخل کشور، حرکت به شبکه صفر خالص تا سال 2035 فرصت‌های اقتصادی و مشاغل قابل توجهی را برای جوامع سراسر کشور ایجاد خواهد کرد. در سطح جهانی، به کانادا این امکان را می دهد که در زمینه رقابتی بسیار پیشروی خود را ادامه دهد. مشابه سایر ابتکارات مهم نظارتی، یک استاندارد برق پاک سیگنال‌های روشنی به بازار برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پاک مورد نیاز برای پیشبرد بخش برق کانادا به سمت آینده‌ای پایدار ارسال می‌کند. دولت کانادا آماده سرمایه گذاری در زمان و مکان ممکن برای حمایت از شرکای خود در این انتقال است.

توسعه استاندارد برق پاک باید یک فرآیند مشارکتی بین دولت فدرال، استان‌ها، مناطق، گروه‌های بومی، شرکت‌های برق، صنعت و کانادایی‌های علاقه‌مند باشد. این رویکرد فراگیر از رقابت پذیری اقتصاد با فراهم کردن مبنایی روشن برای استان ها و مناطق برای برنامه ریزی و بهره برداری از شبکه های خود پشتیبانی می کند، در حالی که همچنان به ارائه برق قابل اعتماد به کانادایی ها و مقرون به صرفه نگه داشتن هزینه ها برای خانوارها و کسب و کارها ادامه می دهد.

از علاقه مندان دعوت می شود نظرات خود را در مورد مقاله بحث استاندارد برق پاک تا 15 آوریل 2022 ارسال کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.