کانادا برای حمایت بیشتر از اوکراین کمک های نظامی غیر کشنده ارسال می کند

[ad_1] 4 فوریه 2022 – اتاوا، کانادا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا شب گذشته، به عنوان بخشی از حمایت فوری کانادا از اوکراین و تمدید و گسترش عملیات UNIFIER، مأموریت آموزشی و ظرفیت‌سازی نیروهای مسلح کانادا (CAF) در اوکراین، یک CAF C-177 Globemaster CFB Trenton را ترک کرد. -تجهیزات نظامی کشنده کانادا در

کد خبر : 165315
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۱۲
کانادا برای حمایت بیشتر از اوکراین کمک های نظامی غیر کشنده ارسال می کند

[ad_1]

4 فوریه 2022 – اتاوا، کانادا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

شب گذشته، به عنوان بخشی از حمایت فوری کانادا از اوکراین و تمدید و گسترش عملیات UNIFIER، مأموریت آموزشی و ظرفیت‌سازی نیروهای مسلح کانادا (CAF) در اوکراین، یک CAF C-177 Globemaster CFB Trenton را ترک کرد. -تجهیزات نظامی کشنده

کانادا در حمایت از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین ثابت قدم است. این اهدای تجهیزات بیشتر به نیروهای امنیتی اوکراین کمک خواهد کرد تا در برابر تهدیدات روسیه و افزایش نظامی در داخل و اطراف اوکراین دفاع کنند.

این تجهیزات شامل تجهیزات حفاظت فردی و حمل بار و همچنین تجهیزات نظارت و تشخیص است. تیمی از پرسنل CAF تجهیزات را همراهی می کنند تا به یکپارچه سازی آن کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که نیروهای امنیتی اوکراین به درستی در مورد عملکرد و نگهداری آن آموزش دیده اند.

این پرسنل CAF سپس در اوکراین خواهند ماند تا به نیروهای امنیتی اوکراین مشاوره بیشتری بدهند. مکان‌ها و تاریخ‌های دقیق ورود اعضای اضافی CAF که به عنوان بخشی از توسعه و گسترش عملیات UNIFIER توسط کانادا انجام شده است، به دلایل امنیتی عملیاتی فاش نخواهد شد.

از سال 2015، کانادا بیش از 23 میلیون دلار تجهیزات نظامی غیر کشنده به اوکراین ارائه کرده است. این تجهیزات شامل مواردی مانند: سیستم های ارتباطی مورد استفاده برای عملیات میدانی، بیمارستان صحرایی سیار و تجهیزات خنثی سازی مواد منفجره بود. در این مدت، نیروهای کانادایی حدود 33000 پرسنل نظامی و امنیتی اوکراینی را در طیف وسیعی از مهارت های تاکتیکی و نظامی پیشرفته آموزش داده اند. علاوه بر این، پرسنل غیرنظامی و نظامی وزارت دفاع ملی و CAF از عناصر کلیدی فرآیند اصلاحات دفاعی اوکراین، مانند پاسخگویی دموکراتیک و نظارت غیرنظامی بر نهادهای دفاعی و امنیتی، حمایت می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.