کانادا برای حمایت از پروژه‌های کاهش آلودگی از طریق صندوق اقتصاد کم کربن، درخواست‌های 200 میلیون دلاری را راه‌اندازی می‌کند.

[ad_1] 27 ژانویه 2022 – گاتینو، کبک در سرتاسر کشور، کانادایی‌ها خواستار اقدام بلندپروازانه اقلیمی هستند که هوای ما را تمیز نگه می‌دارد و در عین حال یک اقتصاد قوی برای امروز و فردا ایجاد می‌کند. این دقیقاً همان چیزی است که دولت کانادا برای ارائه آن سرمایه گذاری می کند. از طریق طرح‌هایی مانند

کد خبر : 161583
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
کانادا برای حمایت از پروژه‌های کاهش آلودگی از طریق صندوق اقتصاد کم کربن، درخواست‌های 200 میلیون دلاری را راه‌اندازی می‌کند.

[ad_1]

27 ژانویه 2022 – گاتینو، کبک

در سرتاسر کشور، کانادایی‌ها خواستار اقدام بلندپروازانه اقلیمی هستند که هوای ما را تمیز نگه می‌دارد و در عین حال یک اقتصاد قوی برای امروز و فردا ایجاد می‌کند. این دقیقاً همان چیزی است که دولت کانادا برای ارائه آن سرمایه گذاری می کند.

از طریق طرح‌هایی مانند صندوق اقتصاد کم کربن، دولت کانادا به همکاری با شرکای خود در سراسر کشور برای کاهش آلودگی و ایجاد جوامع قوی و انعطاف‌پذیر ادامه می‌دهد و در عین حال مشاغل خوب و رشد اقتصادی پایدار و پاک را ایجاد می‌کند.

امروز، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوا، استیون گیلبولت، اعلام کرد که دور دوم درخواست‌ها با مبلغ 200 میلیون دلار از طریق جریان قهرمانان صندوق اقتصاد کم کربن، که از طیف گسترده‌ای از طرح‌های کاهش آلودگی محلی در جوامع مختلف پشتیبانی می‌کند، باز است. کانادا

سرمایه‌گذاری‌های جریان قهرمانان، شهرداری‌ها، مشاغل، سازمان‌های غیرانتفاعی و جوامع بومی را برای توسعه و اجرای پروژه‌های تحول‌آفرینی که به طور قابل‌توجهی انتشار گازهای گلخانه‌ای آن‌ها را کاهش می‌دهند، ایجاد مشاغل خوب و کمک به هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای 2030 کانادا کمک می‌کند.

این دور دوم برنامه ها بر اساس نتایج برای جوامعی است که صندوق قبلاً ارائه کرده است. وزیر Guilbeault امروز توسط وین لانگ، عضو پارلمان نیوبرانزویک، و همچنین نمایندگان دریافت‌کنندگانی که در دور اول بودجه انتخاب شدند، از جمله:

  • شهر سنت جان، نیوبرانزویک، که در حال نصب یک سیستم گرمایشی و سرمایشی تجدیدپذیر در یک مجتمع تجاری اصلی و بهسازی انرژی در بیش از پنجاه ساختمان شهرداری در سراسر شهر است.
  • شهر پیتربورو، انتاریو، که در حال توسعه یک مرکز کمپوست متمرکز برای منحرف کردن مواد غذایی، برگ‌ها و زباله‌های محوطه از محل‌های دفن زباله است.
  • اولین ملت Cowessess در ساسکاچوان، که در حال نصب آرایه های خورشیدی در پنج ساختمان متعلق به جامعه است.
  • Centre de Traitement de la Biomasse de la Montérégie که در حال نصب تجهیزات جدید برای تبدیل ضایعات آلی و مواد غذایی به انرژی های تجدیدپذیر و کود زیستی خشک شده بهداشتی است.

پروژه هایی مانند اینها که تحت حمایت جریان قهرمانان تامین می شود، برای کانادا ضروری است تا با دستیابی به کاهش تجمعی بیش از 24.5 مگاتن انتشار گازهای گلخانه ای، معادل کاهش انتشار انرژی از حدود 5.7 میلیون خانه در سال، به اهداف اقلیمی خود دست یابد. این پروژه‌ها ضمن کاهش آلودگی کربن، مشاغل خوب و طبقه متوسط ​​را ایجاد می‌کنند و تاب‌آوری جامعه را در برابر تغییرات اقلیمی افزایش می‌دهند.

این دپارتمان ابراز علاقه را برای جریان قهرمانان جدید تا 25 مارس 2022 می پذیرد. متقاضیان می توانند از وب سایت چالش اقتصاد کم کربن دیدن کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا پروژه هایشان واجد شرایط هستند یا نه و چگونه درخواست کنند.

سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقدام آب و هوایی مانند این، تعهد دولت کانادا به ارائه محیطی پاک‌تر و ایمن‌تر و در عین حال ایجاد یک اقتصاد قوی‌تر را تأیید می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.