کانادا برای حفاظت از زیستگاه مهم قورباغه های گروه کر غربی در Longueuil، کبک اقدام می کند

[ad_1] 22 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو حفاظت از گونه های در معرض خطر بخش مهمی از رسیدگی به از دست دادن تنوع زیستی و کاهش آسیب های ناشی از تغییر اقلیم است. همه کانادایی ها در تضمین سلامت و سرزندگی اکوسیستم های ما نقش دارند. دولت کانادا اذعان دارد که برای کمک به بازیابی

کد خبر : 132948
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
کانادا برای حفاظت از زیستگاه مهم قورباغه های گروه کر غربی در Longueuil، کبک اقدام می کند

[ad_1]

22 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

حفاظت از گونه های در معرض خطر بخش مهمی از رسیدگی به از دست دادن تنوع زیستی و کاهش آسیب های ناشی از تغییر اقلیم است. همه کانادایی ها در تضمین سلامت و سرزندگی اکوسیستم های ما نقش دارند.

دولت کانادا اذعان دارد که برای کمک به بازیابی قورباغه وسترن کوروس، گونه ای در معرض خطر که در فهرست زیر فهرست شده است، اقدام فوری لازم است. قانون گونه های در معرض خطر. امروز، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، اعلام کرد که دولت کانادا در حال صدور دستور اضطراری در Longueuil، کبک، برای حفاظت از زیستگاه‌های دارای اهمیت حیاتی برای گونه‌ها است. این دستور اضطراری که فوراً لازم الاجرا است، با مقابله با تهدید تخریب زیستگاه به حفاظت و بازیابی گونه ها کمک خواهد کرد.

دستور اضطراری به دنبال ارزیابی تهدید توسط محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا بر اساس بهترین اطلاعات موجود، از جمله جدیدترین علم و تمام داده‌ها و اسناد ارائه شده توسط دولت کبک، شهر لونگوئل و سازمان‌های غیردولتی است.

حفاظت از این جمعیت خاص قورباغه های کر وسترن در Longueuil برای بقا و بهبود کلی گونه مهم است. جمعیت Longueuil از نظر مساحتی که اشغال می کند، سومین جمعیت کبک است و از دست رفتن آن به دلیل تخریب زیستگاه می تواند تأثیر شدیدی بر سلامت کلی گونه ها و تنوع زیستی منطقه داشته باشد.

دولت کانادا متعهد است در هنگام تصمیم گیری بر اساس علم صحیح و تمام اطلاعات موجود عمل کند و با مشورت نزدیک با طرف های آسیب دیده کار می کند.

بسیار مهم است که همه ما به همکاری برای حفاظت و بازیابی گونه های در معرض خطر و حفظ طبیعت ادامه دهیم. ما به همکاری نزدیک با استان کبک، شهر Longueuil، مالکان زمین و سهامداران در مورد این موضوع مهم ادامه خواهیم داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.