کانادا برای استقبال از کسانی که از جنگ در اوکراین فرار می کنند

[ad_1] 3 مارس 2022 – اتاوا –کانادا همچنان در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین ثابت قدم است. مهاجران اوکراینی به ساختن این کشور کمک کرده اند و ما در کنار مردم شجاع اوکراین در حفظ ارزش های مشترک کشورهایمان ایستاده ایم. به عنوان بخشی از واکنش دولت کانادا به تهاجم تمام عیار روسیه

کد خبر : 173808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کانادا برای استقبال از کسانی که از جنگ در اوکراین فرار می کنند

[ad_1]

3 مارس 2022 – اتاوا –کانادا همچنان در حمایت از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین ثابت قدم است. مهاجران اوکراینی به ساختن این کشور کمک کرده اند و ما در کنار مردم شجاع اوکراین در حفظ ارزش های مشترک کشورهایمان ایستاده ایم.

به عنوان بخشی از واکنش دولت کانادا به تهاجم تمام عیار روسیه به اوکراین، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) جریان های مهاجرتی جدیدی را برای اوکراینی هایی که می خواهند به طور موقت یا دائم به کانادا بیایند، معرفی می کند.

برای اوکراینی‌هایی که می‌خواهند به طور موقت به کانادا بیایند، ما مجوز کانادا-اوکراین را برای سفرهای اضطراری ایجاد می‌کنیم که برای افرادی که از اوکراین فرار می‌کنند در دسترس است. هیچ محدودیتی برای تعداد اوکراینی هایی که می توانند درخواست دهند وجود نخواهد داشت. این سریع ترین، ایمن ترین و کارآمدترین راه برای اوکراینی ها برای آمدن به کانادا است و بسیاری از شرایط عادی ویزا را حذف می کند. همه اتباع اوکراینی می توانند از طریق این مسیر جدید درخواست دهند و در انتظار بررسی پیشینه و غربالگری امنیتی، اقامت آنها در کانادا حداقل تا 2 سال تمدید می شود. هدف ما این است که طی 2 هفته مسیر توسعه یافته را برای برنامه ها باز کنیم و در این مدت همچنان اوکراینی ها را تشویق می کنیم تا از طریق همه برنامه ها درخواست دهند و درخواست های آنها در اولویت قرار خواهد گرفت.

در حالی که جهان شاهد فداکاری تزلزل ناپذیر مردم اوکراین به کشور خود بوده است، ما می دانیم که برخی از اعضای نزدیک و گسترده خانواده شهروندان و ساکنان دائم کانادا ممکن است بخواهند زندگی جدیدی را در کانادا شروع کنند. برای این خانواده ها، IRCC به سرعت یک مسیر حمایتی ویژه برای اتحاد مجدد خانواده برای اقامت دائم اجرا خواهد کرد. ما جزئیات این برنامه را در هفته های آینده، از جمله با همکاری با کنگره اوکراین کانادا، توسعه خواهیم داد.

همه اوکراینی‌هایی که به عنوان بخشی از این اقدامات به کانادا می‌آیند، واجد شرایط درخواست مجوز کار آزاد خواهند بود و کارفرمایان را برای استخدام سریع شهروندان اوکراینی آسان‌تر می‌کند. همانطور که قبلا اعلام شده بود، IRCC برای بازدیدکنندگان، کارگران و دانشجویان اوکراینی که در حال حاضر در کانادا هستند و نمی توانند با خیال راحت به خانه بروند، مجوز کار آزاد صادر می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه های جدید اقامت موقت و دائم، از جمله زمان پردازش، در روزها و هفته های آینده در دسترس خواهد بود. طی چند هفته گذشته، IRCC از نزدیک با سایر بخش‌های دولتی، کنگره اوکراین کانادا، و سایر بخش‌های جامعه اوکراینی-کانادایی همکاری نزدیکی داشته است تا اطمینان حاصل شود که همه اقدامات نیازهای اوکراینی‌ها و جوامع آنها را برآورده می‌کند. IRCC به تعامل با استان ها و مناطق و سایر شرکا در مورد چگونگی مشارکت و حمایت از این تلاش ادامه خواهد داد.

برای مردم اوکراین، شما با شجاعت و انعطاف خود به جهان الهام بخشیدید و کانادا اینجاست تا از شما حمایت کند. ما فعالانه در حال کار برای راه اندازی این اقدامات هستیم و آماده استقبال از اوکراینی های بیشتری در کانادا هستیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.