کانادا با ارائه مدرک واکسیناسیون برای سفرهای بین المللی به پیش می رود

[ad_1] 11 آگوست 2021 – اتاوا – در حالی که کانادایی ها باید از سفرهای غیر ضروری در سراسر جهان اجتناب کنند ، دولت کانادا به رسمیت می شناسد که اثبات مدارک واکسیناسیون از بازگشایی مجدد جوامع و اقتصادها حمایت می کند. کانادایی ها به دنبال راهی مطمئن تر و مطمئن تر هستند تا سابقه

کد خبر : 91052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کانادا با ارائه مدرک واکسیناسیون برای سفرهای بین المللی به پیش می رود

[ad_1]

11 آگوست 2021 – اتاوا – در حالی که کانادایی ها باید از سفرهای غیر ضروری در سراسر جهان اجتناب کنند ، دولت کانادا به رسمیت می شناسد که اثبات مدارک واکسیناسیون از بازگشایی مجدد جوامع و اقتصادها حمایت می کند.

کانادایی ها به دنبال راهی مطمئن تر و مطمئن تر هستند تا سابقه واکسیناسیون COVID-19 خود را به مقامات مرزی خارجی و کانادایی نشان دهند. به همین منظور ، دولت کانادا با استانها و مناطق همکاری می کند تا مدرک واکسیناسیون را ایجاد کند که سفرهای مرزی را تسهیل می کند ، در حالی که خطر شیوع و واردات COVID-19 را کاهش می دهد. ما همچنین به تعامل با شرکای بومی در سراسر کشور ادامه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مدرک واکسیناسیون به نیازها و حقوق مردم بومی پاسخ می دهد.

دولت کانادا با استانها و مناطق همکاری می کند تا یک رویکرد امن پان کانادایی را توسعه دهد. این طرح براساس توصیه مقامات بهداشت عمومی ما با اولویت ایمنی و امنیت همه کانادایی ها است.

برای کانادایی هایی که تصمیم به سفر دارند ، استفاده از مدرک واکسیناسیون سابقه واکسیناسیون لازم را در اختیار مقامات مرزی خارجی قرار می دهد تا ارزیابی کنند که آیا مسافری شرایط بهداشت عمومی آنها را برآورده می کند و برای زمان بازگشت به خانه اعتبار معتبر و قابل تأیید ارائه می دهد.

هنگام بازگشت به کانادا ، مسافران می توانند مدرک واکسیناسیون خود را در ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا Canada.ca/ArriveCAN) ارائه دهند. در حالی که تمرکز بر اثبات دیجیتالی واکسیناسیون است ، ما همچنین مطمئن می شویم که این اسناد برای همه کانادایی هایی که ممکن است نیاز به استفاده از آنها داشته باشند در دسترس است.

دولت کانادا همه افرادی را که قادر به انجام این کار هستند ، صرف نظر از برنامه سفر ، تشویق می کند که واکسینه شوند. واکسیناسیون با مجموعه کاملی از واکسن های تایید شده COVID-19 افراد را در برابر ویروس محافظت قابل توجهی می کند.

کشورهای مقصد تعیین می کنند که آیا یا چه نوع اثبات واکسیناسیون مورد نیاز است و مزایای مربوطه مانند کاهش یا عدم نیاز به آزمایش یا قرنطینه. کانادایی هایی که مدرک واکسیناسیون ندارند می توانند به خارج از کشور سفر کنند ، اما ممکن است مجبور به قرنطینه یا رعایت سایر شرایط در کشور مقصد خود شوند و پس از بازگشت به کانادا تحت قرنطینه اجباری و آزمایش قرار خواهند گرفت.

کانادایی ها همیشه باید قبل از رزرو سفر ، توصیه ها و توصیه های دولت کانادا برای سفر و شرایط بهداشت عمومی کشور مقصد خود را بررسی کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.