کانادا با آمریکا برای حمایت از سفر پناهجویان به مکان امن به توافق رسید

31 اوت 2021 – اتاوا ، ON –دولت کانادا همچنان با همکاری متحدان ما در سراسر جهان ، هرگونه گزینه ای را برای رساندن هرچه بیشتر افغان ها به امنیت ادامه می دهد. در مرحله اول عملیات ما ، کانادا تقریباً 3700 نفر را از افغانستان خارج کرد – اکثریت آنها پناهندگانی هستند که از

کد خبر : 98559
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کانادا با آمریکا برای حمایت از سفر پناهجویان به مکان امن به توافق رسید


31 اوت 2021 – اتاوا ، ON –دولت کانادا همچنان با همکاری متحدان ما در سراسر جهان ، هرگونه گزینه ای را برای رساندن هرچه بیشتر افغان ها به امنیت ادامه می دهد. در مرحله اول عملیات ما ، کانادا تقریباً 3700 نفر را از افغانستان خارج کرد – اکثریت آنها پناهندگانی هستند که از ماموریت کانادا حمایت کردند و به زودی زندگی جدیدی را در این کشور آغاز خواهند کرد.

با آغاز مرحله دوم عملیات ، همبستگی کانادا با مردم افغانستان همچنان پابرجاست. این مرحله بر استقبال مهاجران افغان که مجبور به ترک افغانستان به کشور دیگری شده اند ، متمرکز خواهد بود.

به عنوان بخشی از این کار ، دولت کانادا با ایالات متحده موافقت کرده است تا در عبور و مرور ایمن اتباع ما ، اتباع افغان که به هر دو کشور خدمت کرده اند ، و همچنین خانواده های آنها ، از افغانستان همکاری نزدیک داشته باشند. در چارچوب این توافقنامه ، کانادا از حداکثر 5000 پناهنده استقبال خواهد کرد که تخلیه آنها توسط ایالات متحده تسهیل شده است. این پناهندگان به عنوان بخشی از برنامه اخیر کانادا برای حدود 20000 پناهنده که شامل اقلیت های تحت تعقیب افغان ، زنان مدافع حقوق بشر ، افراد LGBTI و روزنامه نگاران است ، پذیرفته می شوند. این همکاری همچنین به کاهش فشارهای کنونی در سیستم اسکان مجدد جهانی ، تسهیل تلاش های بین المللی گسترده تر برای حمایت از مهاجران افغان و تسریع تلاش ها برای استقبال بیشتر پناهندگان از امنیت در کانادا کمک می کند.

پناهندگان باید شرایط لازم برای واجد شرایط بودن و پذیرش را داشته باشند. آنها از طریق کشورهایی که پس از فرار از افغانستان به طور موقت در آنجا مستقر شده اند به کانادا می آیند.

کانادا و ایالات متحده دارای سابقه طولانی و افتخارآمیز از ارزشهای مشترک و همکاری قوی هستند و دولت کانادا از تلاشهای ایالات متحده برای حفاظت از فرودگاه بین المللی حامد کرزی و تخلیه هرچه بیشتر افراد قدردان است. این مشارکت ، که منجر به تخلیه بسیاری از کانادایی ها و پناهندگان به مقصد کانادا در پروازهای آمریکایی شد ، مبنای توافق امروز برای استقبال از این پناهندگان در کانادا است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.