کانادا بازبینی قضایی دستور CHRT در مورد تأمین مالی دارایی‌های سرمایه‌ای بر اساس خدمات کودکان و خانواده ملل متحد و اصل اردن را پس گرفت.

[ad_1] اتاوا، انتاریو (26 ژانویه 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت. و دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند: “ما خرسندیم اعلام کنیم که امروز، کانادا درخواست تجدید نظر قضایی خود را در دادگاه فدرال در رابطه با

کد خبر : 161118
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
کانادا بازبینی قضایی دستور CHRT در مورد تأمین مالی دارایی‌های سرمایه‌ای بر اساس خدمات کودکان و خانواده ملل متحد و اصل اردن را پس گرفت.

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (26 ژانویه 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت. و دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند:

“ما خرسندیم اعلام کنیم که امروز، کانادا درخواست تجدید نظر قضایی خود را در دادگاه فدرال در رابطه با حکم دادگاه حقوق بشر کانادا (CHRT) در مورد تامین مالی دارایی های سرمایه ای، CHRT 41 2021 پس گرفت. کانادا با بودجه برای خرید و ساخت و ساز پیش خواهد رفت. دارایی‌های سرمایه‌ای (مثلاً ساختمان‌ها) برای حمایت از ارائه برنامه خدمات کودک و خانواده اولین ملل و خدمات اصلی اردن.

از طریق مذاکرات خود با طرف‌های شکایت CHRT – مجمع ملل اول، انجمن مراقبت از کودکان و خانواده اولین ملل، روسای انتاریو و کشور نیشناوبه اسکی – به توافق و درک مشترکی در مورد معنای سفارشات در نتیجه این توافق، دیوان دستورات را در 18 ژانویه 2022 تغییر داد. ما به بحث خود در مورد بهترین نحوه اجرای این دستورات با طرفین ادامه خواهیم داد.

با هم، ما تضمین خواهیم کرد که آژانس‌های خدمات کودکان و خانواده First Nations، First Nations و ارائه‌دهندگان خدمات اصلی اردن می‌توانند به راحتی به بودجه مورد نیاز برای پروژه‌های سرمایه‌ای برای ارائه خدمات با کیفیت به کودکان و خانواده‌های ملل اول دسترسی داشته باشند. طبق دستور، تا 2 فوریه 2022، سازمان‌های کودکان و خانواده سازمان‌های ملل، First Nations و ارائه‌دهندگان خدمات اصلی اردن در مورد نحوه دسترسی به این بودجه دارایی‌های سرمایه به صورت کتبی توصیه می‌شوند. این اطلاعات تا 17 فوریه 2022 در وب سایت Indigenous Services Canada ارسال خواهد شد.

این گام‌های مهم رو به جلو از طریق مذاکرات ما با طرف‌ها در مورد موافقت‌نامه‌های اصولی اخیر که برای یک قطعنامه جهانی در مورد جبران خسارت و اصلاحات بلندمدت حاصل شد، حاصل شد. ما گفتگوی خود را با طرف‌های شکایت CHRT، مجمع ملل اول و وکیل مدافع شاکیان در دعاوی گروه موشوم و قزل آلا در مورد دستیابی به توافق‌های حل و فصل نهایی مربوط به موارد زیر ادامه خواهیم داد:

  • غرامت برای کسانی که از کم‌بودجه تبعیض‌آمیز خدمات کودکان و خانواده ملل اول آسیب دیده‌اند و آن‌هایی که طبق اصل اردن از خدمات محروم یا تاخیر افتاده‌اند، و،
  • اصلاح بلندمدت برنامه خدمات کودک و خانواده ملل اول برای اطمینان از اینکه هیچ کودکی دوباره با تبعیض مواجه نخواهد شد.

هر قدمی که برمی‌داریم ما را در مسیر اصلاح بلندمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول و رویکردی تجدید شده به اصل اردن پیش می‌برد. ما مطمئن هستیم که این تعداد کودکان ملل اول را کاهش می‌دهد، کودکان را با خانواده‌ها، جوامع و فرهنگ‌هایشان در ارتباط نگه می‌دارد، و تضمین می‌کند که کودکان ملل اول به محصولات، خدمات و حمایت‌هایی که در زمان و مکان نیازشان نیاز دارند دسترسی خواهند داشت. “

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.