کانادا افراد و نهادهای مسئول تهیه و تامین تسلیحات و تجهیزات نظامی به میانمار را تحریم می کند.

[ad_1] 25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز اعلام کرد که کانادا تحریم های هدفمندی را تحت این قانون اعمال می کند. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه). علیه افراد و نهادهای مسئول تهیه و تامین تسلیحات و تجهیزات نظامی به رژیم نظامی میانمار و همچنین

کد خبر : 183452
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
کانادا افراد و نهادهای مسئول تهیه و تامین تسلیحات و تجهیزات نظامی به میانمار را تحریم می کند.

[ad_1]

25 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز اعلام کرد که کانادا تحریم های هدفمندی را تحت این قانون اعمال می کند. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه). علیه افراد و نهادهای مسئول تهیه و تامین تسلیحات و تجهیزات نظامی به رژیم نظامی میانمار و همچنین فرمانده نیروی هوایی.

اعلام این تحریم های اخیر، با هماهنگی بریتانیا و ایالات متحده، بر حمایت مستمر ما از مردم میانمار در مواجهه با وحشیگری نیروهای مسلح و عزم ما برای پاسخگویی کامل به رژیم تاکید می کند. این اعلامیه مصادف با روز نیروهای مسلح در میانمار در 27 مارس است که در سال 2021 یکی از خونین ترین روزهای اعتراضات پس از کودتا بود.

از زمان کودتای 1 فوریه 2021، استفاده رژیم از سلاح های مرگبار منجر به کشته شدن بیش از 1600 غیرنظامی و آواره شدن بیش از 440000 نفر از خانه های خود شده است. علیرغم درخواست‌های مکرر برای توقف خشونت، آزادی همه بازداشت‌شدگان خودسرانه و اجازه دسترسی بدون محدودیت فوری به کمک‌های بشردوستانه، رژیم همچنان به ارتکاب نقض فاحش حقوق بشر و ایجاد رعب و وحشت علیه مردم خود با مصونیت کامل و بی‌توجهی به رنج آنها ادامه داده است.

وسعت و مقیاس وحشتناک جنایات رژیم در گزارش اخیر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل به تفصیل آمده است که نشان می دهد این جنایات ممکن است جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت باشد.

کانادا بمباران مناطق پرجمعیت با حملات هوایی و تسلیحات سنگین و بازداشت خودسرانه، شکنجه و کشتار دسته جمعی غیرنظامیان را به شدت محکوم می کند که همه این موارد بحران انسانی را عمیق تر کرده است. کانادا بار دیگر فراخوان خود را تکرار کرده و از همه کشورها می‌خواهد که تمام حمایت‌های عملیاتی خود را متوقف کنند و عرضه، فروش یا انتقال مستقیم و غیرمستقیم همه سلاح‌ها، مهمات، تجهیزات و مواد نظامی، تجهیزات با کاربرد دوگانه و کمک‌های فنی به نیروهای مسلح و امنیتی میانمار را متوقف کنند. نیروها و نمایندگان آنها برای جلوگیری از جنایات بیشتر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.