کانادا اسناد مدرسه مسکونی را با مرکز ملی حقیقت و آشتی به اشتراک می گذارد

[ad_1] مراقبت: ما می دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده ها ممکن است به عنوان یک یادآوری ناخوشایند برای کسانی باشد که در طول نسل ها از سیاست های دولت که برای مردم بومی مضر بوده اند،

کد خبر : 158371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
کانادا اسناد مدرسه مسکونی را با مرکز ملی حقیقت و آشتی به اشتراک می گذارد

[ad_1]

مراقبت: ما می دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده ها ممکن است به عنوان یک یادآوری ناخوشایند برای کسانی باشد که در طول نسل ها از سیاست های دولت که برای مردم بومی مضر بوده اند، سختی هایی را متحمل شده اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی پیدا کنند، در دسترس است. 1-866-925-4419.

همچنین خط کمک امید برای سلامتی برای مردم بومی در اینجا وجود دارد 1-855-242-3310 یا چت آنلاین، از طریق وب سایت خط کمک در www.hopeforwellness.ca در دسترس است.

20 ژانویه 2022 – گتینو، کبک – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا

مدارس مسکونی به زور کودکان بومی – ملل اول، اینویت و متیس – را از جوامع خود حذف کردند و از خانواده، زبان و فرهنگ آنها محروم کردند و در عین حال آنها را در معرض سوء استفاده گسترده قرار دادند. آنها بخشی از یک سیاست استعماری شرم آور و نژادپرستانه هستند که تأثیرات آن هنوز هم احساس می شود. کانادا نسبت به Survivors تعهد اخلاقی دارد تا حقیقت را دنبال کند. این شامل حمایت از بازماندگان، و همچنین کسانی است که از آسیب بین نسلی رنج می برند، در جستجوی پاسخ و شفا.

امروز، 20 ژانویه 2022، مارک میلر، وزیر روابط بومی و ولیعهد، و استفانی اسکات، مدیر اجرایی مرکز ملی حقیقت و آشتی (NCTR) با خوشحالی امضای تفاهم نامه ای را اعلام می کنند که چگونگی چگونگی آن را مشخص می کند. و زمانی که کانادا اسناد تاریخی مربوط به مدارس مسکونی را به اشتراک بگذارد. این رویکرد توسعه‌یافته، انتقال کارآمد و ایمن اسناد را در عین حفاظت و احترام به حریم خصوصی بازماندگان تضمین می‌کند. زمان بندی توسط مرکز ملی حقیقت و آشتی تعیین می شود و با روایت های مدرسه آغاز می شود.

کانادا اهمیت حفظ و به اشتراک گذاشتن اسنادی را که به مرکز ملی حقیقت و آشتی کمک می‌کند، احترام می‌گذارد و کودکانی را که در مدارس مسکونی تحصیل می‌کردند، به یاد می‌آورد و در عین حال به خواسته‌های بازماندگان، قوانین، دستورات دادگاه، توافق‌نامه‌های حل و فصل و فرآیندهای دعوی قضایی در حال انجام احترام می‌گذارد. این یادداشت همچنین مراحل بعدی را برای به دست آوردن سوابق تاریخ مدرسه مسکونی مشخص می کند. این همچنین همکاری جدید بین NCTR و کانادا را برجسته می کند و گامی در جهت تجدید روابط با مردم بومی، مسئولیت پذیری و درک قوی تر از میراث مدارس مسکونی است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.