کانادا از Tla-o-qui-aht First Nation در انجام فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشت در اطراف مکان های قبلی مدارس مسکونی حمایت می کند.

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 167924
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کانادا از Tla-o-qui-aht First Nation در انجام فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشت در اطراف مکان های قبلی مدارس مسکونی حمایت می کند.

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی سابق که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می‌توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب‌سایت www.hopeforwellness.ca، به خط کمک Hope for Wellness دسترسی پیدا کنند.

16 فوریه 2022 – اولین ملت Tla-o-qui-aht در جزیره غربی ونکوور، بریتیش کلمبیا – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا

یافتن قبرهای بدون علامت در مکان‌های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری دردناک از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در این مؤسسات متحمل شدند. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده کار می‌کند تا به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مربوط به میراث مدارس مسکونی رسیدگی کند. بخشی از این کار شامل یافتن و بزرگداشت کودکان مفقودی است که در مدارس مسکونی تحصیل می کردند و همچنین پاسخ به فراخوان های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76.

Tla-o-qui-aht First Nation در حال انجام تحقیقات مداوم است و با استفاده از رادارهای نفوذی زمین به مکان‌های تدفین بدون علامت احتمالی می‌پردازد. اولین ملت با بزرگان و حافظان دانش همکاری خواهد کرد تا به خواسته‌های خانواده‌ها برای یادآوری از دست دادن‌ها و آخرین محل استراحت کودکان در دو مکان سابق مدرسه مسکونی کریستی در جزیره میرس و توفینو در بریتیش کلمبیا پاسخ دهد. اولین ملت همچنین منابع تاریخی ماندگاری را برای بیان داستان بازماندگان، خانواده‌های آنها و جامعه ایجاد می‌کند و داستان‌های آنها را با مدارس و سازمان‌های محلی به اشتراک می‌گذارد تا آگاهی را افزایش دهد و از شفا و آشتی مداوم حمایت کند. این فرآیند تحت رهبری جامعه تضمین می کند که Tla-o-qui-aht First Nation می تواند این کار را به روش خود و با سرعت خاص خود انجام دهد.

امروز، رئیس توماس جورج از Tla-o-qui-aht First Nation و مارک میلر، وزیر روابط تاج و بومی، بودجه 543,180 دلاری را طی سه سال برای حمایت از کار ملت اول در مکان‌های مدرسه مسکونی سابق اعلام کردند.

پرداختن به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی است و برای ایجاد و تجدید روابط با مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.