کانادا از Esk’etemc First Nation در پیاده روی معنوی خود حمایت می کند

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 162044
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۲۷
کانادا از Esk’etemc First Nation در پیاده روی معنوی خود حمایت می کند

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب سایت www.hopeforwellness.ca به خط کمک Hope for Wellness دسترسی داشته باشند.

28 ژانویه 2022 – اولین ملت Esk’etemc، بریتیش کلمبیا – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا

مکان یابی دفن های بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در این موسسات متحمل شدند. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی، و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده کار می‌کند تا به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مربوط به میراث مدارس مسکونی رسیدگی کند. بخشی از این کار شامل یافتن و بزرگداشت کودکان مفقودی است که در مدارس مسکونی تحصیل می کردند، و همچنین پاسخ به فراخوان های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76.

Esk’etemc First Nation در حال انجام کارهای درمانی و پشتیبانی مرتبط با آسیب های ناشی از مدرسه مسکونی سابق سنت جوزف در مجاورت ویلیامز لیک اول است. از طریق راهنمایی بزرگان و حافظان دانش، جامعه راه‌هایی را برای حمایت از بازماندگان و خانواده‌هایشان در سفر شفابخش با میزبانی گردهمایی‌های «مسیری به سوی شفا» بررسی خواهد کرد. همچنین برنامه‌هایی برای میزبانی از یک پیاده‌روی روحی یا دویدن برای بزرگداشت بازماندگان و آن دسته از کودکانی که به خانه بازنگشتند، در دست اجراست. در میان کسانی که به خانه بازنگشتند، دانکن استیکز 8 ساله بود که در تلاش برای بازگشت به خانه در اسکیتمک برای فرار از وحشت آزار جنسی و جسمی که در مدرسه متحمل شده بود، تا حد مرگ یخ زده پیدا شد.

امروز، Kukpi7 Fred Robbins از Esk’etemc First Nation و محترم مارک میلر، وزیر روابط سلطنتی و بومی، بودجه 387,801 دلاری را برای کمک به جامعه در این کار مهم اعلام کردند. بخشی از بودجه صرف ایجاد یک بنای یادبود به یاد دانکن و بسیاری دیگر که در مدرسه مسکونی سنت جوزف مورد سوء استفاده قرار گرفتند، خواهد شد.

علاوه بر این، Esk’etemc در حال کار است و به همکاری با انجمن معلمان Cariboo Chilcotin ادامه خواهد داد تا فرصت هایی را برای بازماندگان کشف کند تا فرهنگ، سنت ها و تجربیات مدرسه مسکونی خود را با دانش آموزان و کارکنان به اشتراک بگذارند. این فرآیند تحت رهبری جامعه تضمین می کند که Esk’etemc First Nation می تواند این کار را به روش خود و با سرعت خاص خود بدون موانع سیستمی و تبعیض بیشتر انجام دهد که متاسفانه هنوز در جامعه کانادا وجود دارد.

پرداختن به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد و برای تجدید و ایجاد روابط با مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.