کانادا از 19 پروژه تحت رهبری بومیان برای بهبود داده ها برای رسیدگی به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ حمایت می کند.

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی Algonquin Unceded – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا دولت کانادا متعهد شده است که به خشونت مداوم علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ رسیدگی کند. مسیر فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران بومی مفقود و کشته شده و افراد

کد خبر : 189098
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
کانادا از 19 پروژه تحت رهبری بومیان برای بهبود داده ها برای رسیدگی به خشونت علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ حمایت می کند.

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی Algonquin Unceded – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا

دولت کانادا متعهد شده است که به خشونت مداوم علیه زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ رسیدگی کند. مسیر فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران بومی مفقود و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ (مسیر فدرال) راه هایی را برای حمایت از خانواده ها و بازماندگان در رسیدگی به علل ریشه ای این خشونت ترسیم می کند. به عنوان بخشی از مسیر فدرال، کانادا از پروژه‌های داده‌ای تحت رهبری بومی‌ها پشتیبانی می‌کند که جمع‌آوری داده‌های فرهنگی را در مورد زنان، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ بومی مفقود و قتل‌شده بهبود و گسترش می‌دهد.

گزارش نهایی تحقیق ملی در مورد زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده از همه دولت‌ها (در فراخوان‌های عدالت 5.24، 16.16، 16.31، 16.44، 17.2، 18.3 و 18.4) خواسته شده است تا داده‌های تفکیک‌شده و متمایز را جمع‌آوری و ارائه دهند. علل اصلی خشونت

امروز، محترم مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت، اعلام کرد که بودجه تقریباً 1 میلیون دلاری در سال جاری به 19 سازمان بومی برای پروژه های داده ای تحت رهبری بومیان اختصاص داده شده است که متدولوژی هایی را برای درک بهتر موضوع خشونت علیه زنان بومی توسعه می دهند. دختران و افراد 2SLGBTQQIA+.

پروژه های حمایت شده شامل ابتکاراتی برای ایجاد شاخص های کیفی، مختص جمعیت و مبتنی بر تمایز است که جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها را بهبود می بخشد.

این پروژه‌ها علاوه بر بهبود و گسترش داده‌های موجود در مورد زنان، دختران و افراد 2SLGBTQQIA بومی مفقود و کشته شده، به شکاف‌های سایر گروه‌های جمعیتی در داده‌های موجود نیز می‌پردازند.

این پروژه‌هایی که بومی‌ها هدایت می‌شوند، درک بهتری از گروه‌های خاص کم‌خدمت یا کم‌نماینده ارائه می‌کنند و برنامه‌ها و تصمیم‌های سیاستی آینده را برای رسیدگی به علل ریشه‌ای این فاجعه ملی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.