کانادا از پروژه Sipekne’katik First Nation حمایت خواهد کرد

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 196073
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کانادا از پروژه Sipekne’katik First Nation حمایت خواهد کرد

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می‌توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب‌سایت www.hopeforwellness.ca، به خط کمک Hope for Wellness دسترسی پیدا کنند.

20 آوریل 2022 – Sipekne’katik First Nation، نوا اسکوشیا، روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا

مکان یابی قبرهای بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزار کودکان بومی در این مؤسسات است. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدگی به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مرتبط با میراث مدارس مسکونی همکاری می‌کند. بخشی از این کار شامل تلاش‌هایی است که برای یافتن و یادبود کودکان گمشده‌ای که در مدارس مسکونی تحصیل می‌کردند و همچنین پاسخ به فراخوان‌های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76 انجام می‌شود.

امروز، رئیس مایکل .P. گور سیپکنکتیک ملت اول; آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت و وزیر پارلمانی جیمی باتیست بودجه 326,700 دلاری را از برنامه حمایت مالی کودکان مدارس مسکونی – در حمایت از Sipekne’katik First Nation “پروژه حمایت از مدرسه مسکونی Shubenacadie برای Sipekne’katik” اعلام می کنند. این کمک مالی به تحقیقات، گردآوری دانش، بزرگداشت، یادبود و کار میدانی که توسط اولین ملت در زمین های اطراف مدرسه مسکونی سابق Shubenacadie انجام خواهد شد، کمک خواهد کرد.

Sipekne’katik اولین ملت قبلاً کار دشواری را آغاز کرده است. این پروژه با عنوان “پروژه حمایت از مدرسه مسکونی Shubenacadie برای Sipekne’katik” شامل تحقیقات محلی و جمع آوری دانش با بزرگان و بررسی کار میدانی در مناطق اطراف مدرسه است که در تحقیقات میدانی قبلی که توسط پارکس کانادا حمایت شده بود، گنجانده نشده بود. همچنین شامل مراسم های یادبودی مانند نصب لوح تقدیر از کودکان گمشده ای است که در مدرسه مسکونی حضور داشتند.

دولت کانادا همچنان در آنجا حضور خواهد داشت تا از جوامعی که به ترومای بین نسلی و تأثیر مستمر مدارس مسکونی واکنش نشان می‌دهند و بهبود می‌یابند، حمایت کند. بودجه 2022 پیشنهاد می کند که 209.8 میلیون دلار طی پنج سال، از سال 2022-23، برای افزایش حمایت ارائه شده به جوامع برای مستندسازی، مکان یابی و یادبود مکان های دفن در مدارس مسکونی سابق، ارائه شود. حمایت از عملیات و ساختمان جدید مرکز ملی حقیقت و آشتی؛ و اطمینان از افشای کامل اسناد فدرال مربوط به مدارس مسکونی.

پرداختن به آسیب‌های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده‌ها و جوامع آنها در قلب آشتی است و برای تجدید و ایجاد روابط با مردم بومی، دولت‌ها و همه کانادایی‌ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.