کانادا از تلاش های جهانی تغذیه حمایت می کند

[ad_1] 7 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا همه‌گیری کووید-۱۹، بلایای مرتبط با آب و هوا و درگیری‌ها باعث گرسنگی و سوءتغذیه در سرتاسر جهان می‌شود و فقیرترین و آسیب‌پذیرترین قشر جهان – به‌ویژه زنان و دختران – را در معرض خطر مرگ و میر و بیماری قرار می‌دهد. کانادا به عنوان

کد خبر : 139415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کانادا از تلاش های جهانی تغذیه حمایت می کند

[ad_1]

7 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

همه‌گیری کووید-۱۹، بلایای مرتبط با آب و هوا و درگیری‌ها باعث گرسنگی و سوءتغذیه در سرتاسر جهان می‌شود و فقیرترین و آسیب‌پذیرترین قشر جهان – به‌ویژه زنان و دختران – را در معرض خطر مرگ و میر و بیماری قرار می‌دهد. کانادا به عنوان یکی از بزرگترین اهداکنندگان به بخش تغذیه در سطح جهان، متعهد به همکاری با شرکای خود برای بازپس گیری دستاوردهای تغذیه ای از دست رفته در طول همه گیری COVID-19 است و در عین حال همچنان بر ابعاد جنسیتی بحران تغذیه تمرکز می کند.

محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز از کمک مالی 195 میلیون دلاری برای 11 پروژه توسط شرکای کانادایی و بین المللی خبر داد. بخشی از این بودجه بخشی از 520 میلیون دلاری است که کانادا در راه اندازی سال اقدام تغذیه برای رشد یک سال پیش متعهد شد.

وزیر ساجان این اعلامیه را در جریان شرکت در نشست توکیو تغذیه برای رشد 2021 اعلام کرد، جایی که او همچنین متعهد شد از سرمایه گذاری های کانادا برای ادغام ارائه تغذیه با سایر خدمات ضروری استفاده کند. در راستای این تعهد، اطلاعیه امروز شامل 50 میلیون دلار اضافی برای تسهیلات مالی جهانی (GFF) خدمات بهداشتی ضروری COVID-19 برای بازیابی و حفظ مراقبت های بهداشتی اولیه، از جمله خدمات تغذیه، برای آسیب پذیرترین افراد است.

در این اجلاس، کانادا همچنین از سایر اهداکنندگان خواست تا تعهداتی را ارائه کنند که به ارائه تغذیه و سلامت طولانی مدت به فقیرترین و در حاشیه ترین افراد جهان، به ویژه زنان و دختران کمک می کند.

برنامه‌ریزی تغذیه‌ای که توسط کانادا پشتیبانی می‌شود، به علل فوری سوء تغذیه، که شامل غذای ناسالم و دریافت مواد مغذی و بیماری‌ها، و همچنین علل زمینه‌ای سوءتغذیه، مانند ناامنی غذایی، خدمات بهداشتی ناکافی، آب سالم و بهداشت است، می‌پردازد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.