کانادا از بیانیه مشترک OECD در مورد حمایت از بهبود اقتصاد جهانی از COVID-19 حمایت می کند

6 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا همکاری بین المللی برای رسیدگی به بحران های بهداشتی ، اقتصادی و اجتماعی ناشی از همه گیری کووید -19 و ایجاد اقتصاد جهانی قوی تر ، فراگیرتر ، سبزتر و پایدار ضروری است. طی دو روز گذشته در پاریس ، ماری Ng ، وزیر

کد خبر : 113728
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۲۶
کانادا از بیانیه مشترک OECD در مورد حمایت از بهبود اقتصاد جهانی از COVID-19 حمایت می کند


6 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

همکاری بین المللی برای رسیدگی به بحران های بهداشتی ، اقتصادی و اجتماعی ناشی از همه گیری کووید -19 و ایجاد اقتصاد جهانی قوی تر ، فراگیرتر ، سبزتر و پایدار ضروری است.

طی دو روز گذشته در پاریس ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین المللی و مونا فورتیه ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، در جلسه شورای وزیران سازمان 2021 شرکت کردند. برای همکاری و توسعه اقتصادی (OECD).

وزیر Ng به جلسات وزیران شخصی برای بحث در مورد ارزشها و اولویتهای مشترک اعضای OECD و پیشبرد ابتکاراتی مانند استراتژی روابط جهانی-ابتکاری که توسط کانادا رهبری می شود-پیوست. وزیر بر اهمیت دستیابی به رشد پایدار زیست محیطی که نتایج معنادار اقتصادی ، اجتماعی و مرتبط با سلامت را ایجاد می کند ، تأکید کرد ، که مزایای آن برای همه مشترک است.

وزیر تجارت با موضوع تجارت فراگیر ، بهترین شیوه های کانادا را در زمینه پرداختن به استانداردهای تجاری و کار در توافقنامه های تجارت بین المللی به نفع کارگران و جوامع به اشتراک گذاشت. وی همچنین با ماتیاس کورمن ، دبیرکل OECD که اخیراً منصوب شده است ، ملاقات کرد تا در مورد رویکرد کانادا در تجارت که مزایایی دارد و فرصت هایی را فراهم می کند که می تواند به طور گسترده تری به اشتراک گذاشته شود ، از جمله حمایت از تسریع کار OECD برای توانمندسازی بیشتر گروه های کمتر نماینده ، بحث کند. به عنوان زنان ، SME ها و مردم بومی.

همزمان ، وزیر Ng در مراسمی با همتایان خود از شیلی و نیوزلند برای استقبال رسمی مکزیک به عنوان عضو گروه اقدام تجاری فراگیر (ITAG) شرکت کرد. مکزیک همچنین اسناد رسمی خود را برای پیوستن به تجارت جهانی و ترتیب جنسیتی (GTAGA) به اعضای ITAG ارائه کرد. این ترتیب اهمیت تجارت و سیاستهای جنسیتی متقابل و رفع موانع مشارکت زنان در تجارت را به عنوان بخشی از تلاشهای گسترده تر برای دستیابی به برابری و توانمندسازی اقتصادی زنان ، برجسته می کند.

وزیر فورتیر با پیوستن به صورت مجازی نماینده کانادا در بحث وزیران در زمینه ساختن آینده ای فراگیر شد. وزیر فورتیه بر لزوم تساوی زمین بازی جهانی برای اطمینان از بهبود فراگیر و پایدار از همه گیری کووید -19 برای همه اقتصادها تأکید کرد. او اقدامات کانادا را برای رسیدگی به نابرابری های جنسیتی ، رفع موانع سیستمیک مشارکت اقتصادی و مقابله با جدایی از برجام ، برجسته کرد.

وزیر فورتیه همچنین در مورد چارچوب جدید کیفیت زندگی کانادا که در پنج حوزه متقابل سازماندهی شده است بحث کرد: رفاه ، سلامت ، محیط زیست ، جامعه و حکمرانی خوب. این چارچوب با در نظر گرفتن تأثیرات بالقوه سیاستها بر طیف وسیعی از پیامدها ، در جنسها ، جنسیتها ، مناطق ، بخشها ، قومیتها ، سن و سطح درآمد ، چشم اندازی کاملاً جامع ، فراگیر و پایدار را برای سیاستگذاری به ارمغان می آورد.

اعضای OECD ، از جمله کانادا ، بیانیه مشترکی را در مورد تعهد خود در حمایت از بهبود اقتصاد جهانی از همه گیری کووید -19 و ایجاد آینده ای پایدار ، فراگیر و مقاوم تأیید کردند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.