کانادا از اولین پناهجویان افغان که از طریق برنامه مهاجرت ویژه اسکان داده شده اند استقبال می کند

[ad_1] بیانیه مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، و هارجیت S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، بیانیه زیر را صادر کردند: اتاوا ، 4 اوت 2021 – مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، مارک گارنو ، وزیر

کد خبر : 92237
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
کانادا از اولین پناهجویان افغان که از طریق برنامه مهاجرت ویژه اسکان داده شده اند استقبال می کند

[ad_1]

بیانیه

اتاوا ، 4 اوت 2021 – مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، و هارجیت S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، بیانیه زیر را صادر کردند:

وی گفت: “امروز دولت کانادا از اولین پرواز از تعدادی از پروازهای حامل مهاجران افغان که از ماموریت اصلی کانادا در افغانستان حمایت کردند استقبال می کند. این گروه اول اکنون زندگی جدید خود را در کانادا آغاز می کنند و ما با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم. پروازهای بیشتری در روزها و هفته های آینده انجام می شود. ما متعهد شدیم که افغانهایی که از مأموریت کانادا در افغانستان حمایت کردند درست عمل کنند. با ورود اولین مهاجران افغان مستقر در کانادا ، ما به این قول خود عمل می کنیم.

دولت با فوریت میدانی دستگیر شده است و در اسرع وقت در تلاش است تا اتباع افغان را که برای حمایت از کار کانادا در افغانستان خود را در معرض خطر بزرگی قرار داده اند ، اسکان دهد. ما به طور شبانه روزی در حال شناسایی افراد واجد شرایط برای ورود به کانادا تحت این برنامه ویژه مهاجرت هستیم. این کار به خوبی در حال انجام است و تیمی در افغانستان حضور داشته است ، از جمله کارکنان پشتیبانی که به مشتریان در ارائه درخواست ها و اسناد درخواست شده کمک می کنند. ما هر کاری را که می توانیم انجام می دهیم تا هر پناهنده افغان را به سرعت و با خیال راحت بیرون بیاورد ، اما می دانیم که وضعیت امنیتی می تواند به سرعت تغییر کند.

همه کسانی که تحت این برنامه ویژه مهاجرت وارد می شوند ، شرایط کانادا را در مورد واجد شرایط بودن ، پذیرش و غربالگری امنیتی برآورده کرده اند. پناهجویان افغان در بدو ورود از نظر کووید -19 مورد آزمایش قرار گرفتند و برای حفاظت از سلامت و ایمنی افرادی که در کانادا هستند ، تمام الزامات قرنطینه و آزمایش را رعایت خواهند کرد.

این پناهندگان به عنوان پناهندگان با کمک دولت به کانادا می آیند. برای کمک به افغانها برای سازگاری با زندگی در کانادا ، سازمانهای ارائه دهنده خدمات در جوامع سراسر کانادا آماده استقبال از آنها می شوند. سازمان های اسکان به آنها کمک می کند تا مسکن دائمی ، آموزش زبان ، شغل و ارتباط با مهاجران و کانادایی های مستقر پیدا کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد زندگی در کانادا و جامعه ای که در آن مستقر می شوند به آنها ارائه دهند. همه این خدمات به افغان ها کمک می کند تا در خانه جدید خود مستقر شوند.

برای حفاظت از امنیت افرادی که در حال تخلیه هستند و امنیت این عملیات ، جزئیات عملیاتی بیشتری از جمله اطلاعات مربوط به محل اسکان مجدد افغان ها در کانادا منتشر نخواهد شد.

ما می خواهیم از کسانی که در امور جهانی کانادا ، وزارت دفاع ملی ، آژانس بهداشت عمومی کانادا ، مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا و آژانس خدمات مرزی کانادا که برای تسهیل این روند تلاش می کردند تشکر کنیم. ما همچنین می خواهیم از همه گروه های حمایتی در سراسر کشور تشکر کنیم که برای تحقق این امر بسیار تلاش کرده اند. “

پیوندهای مرتبط

برای اطلاعات بیشتر (فقط رسانه) ، لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید:

ایزابلا مک کنا
دفتر وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی
343-575-5503

روابط رسانه ای
واحد ارتباطات
مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا
613-952-1650
[email protected]

سیرین خوری
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر امور خارجه
[email protected]

دفتر روابط رسانه ای
امور جهانی کانادا
343-203-7700
[email protected]

دانیل میندن
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر دفاع ملی
613-996-3100
[email protected]

روابط رسانه ای
دفاع ملی
613-904-3333
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.