کانادا از ابتکار اولین ملت گراسی باریک برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشتی در اطراف سایت سابق مدرسه مسکونی مک اینتاش حمایت می کند.

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 164790
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
کانادا از ابتکار اولین ملت گراسی باریک برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشتی در اطراف سایت سابق مدرسه مسکونی مک اینتاش حمایت می کند.

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می‌توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب‌سایت www.hopeforwellness.ca، به خط کمک Hope for Wellness دسترسی پیدا کنند.

3 فوریه 2022 – Asubpeeschoseewagong Netum Anishinabek، گراسی نارووز اولین ملت، انتاریو – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا

یافتن قبرهای بدون علامت در مکان‌های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در آن مؤسسات متحمل شدند. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده کار می‌کند تا به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مربوط به میراث مدارس مسکونی رسیدگی کند.

به همراه دولت کانادا، اولین ملت گراسی باریک در حال انجام تحقیقات، جمع آوری داده ها و رسیدگی به مکان های احتمالی دفن هستند. ملت اول با برقراری ارتباط و پاسخ به خواسته های خانواده هایی از گراسی نارووز اول و دیگر ملل اولی که فرزندانی داشتند که در مدرسه حضور داشتند به منظور بزرگداشت و یادبود از دست دادن آنها و محل استراحت نهایی کودکان.

اولین ملت همچنین قصد دارد جلساتی را برای به اشتراک گذاری اطلاعات و جمع آوری دانش سازماندهی کند که شامل اعضای جامعه و سایر افرادی که در مدرسه حضور داشته اند یا بستگانی دارند که در مدرسه حضور داشته اند. همچنین تضمین می‌کند که حمایت‌های سلامتی مناسب برای حمایت از بازماندگان، خانواده‌های آنها و جامعه به طور کلی وجود دارد. این فرآیند تحت رهبری جامعه تضمین می‌کند که کار فراگیر است و به گونه‌ای انجام می‌شود که ارزش‌های جامعه را منعکس کند و به خواسته‌های خانواده‌های گراسی نارووز و خانواده‌های دیگر ملل اولی که فرزندانشان در مدرسه تحصیل می‌کردند احترام بگذارد.

امروز، رئیس رندی فوبیستر Asubpeeschoseewagong Netum Anishinabek – Grassy Narrows First Nation، و محترم مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت بومی، بودجه اولیه 157,281 دلاری را برای حمایت از مرحله اول کار اولین ملت در ارتباط با مک اینتاش سابق اعلام کردند. .

پرداختن به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد و برای تجدید و ایجاد روابط با مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.