کانادا ابتکار جدیدی را برای محافظت از زنان و دختران آسیب پذیر در آمریکای مرکزی راه اندازی می کند

[ad_1] 7 دسامبر 2021 — اتاوا (انتاریو)—کانادا به عنوان یک دوست، متحد و شریک منطقه ای، متعهد به کمک به کشورهای شمال آمریکای مرکزی برای مقابله با سطوح بالای خشونت و بی ثباتی اجتماعی و اقتصادی فزاینده است. این شرایط دشوار هزاران نفر – از جمله بسیاری از زنان و دختران – را به اجبار

کد خبر : 139457
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کانادا ابتکار جدیدی را برای محافظت از زنان و دختران آسیب پذیر در آمریکای مرکزی راه اندازی می کند

[ad_1]

7 دسامبر 2021 — اتاوا (انتاریو)—کانادا به عنوان یک دوست، متحد و شریک منطقه ای، متعهد به کمک به کشورهای شمال آمریکای مرکزی برای مقابله با سطوح بالای خشونت و بی ثباتی اجتماعی و اقتصادی فزاینده است. این شرایط دشوار هزاران نفر – از جمله بسیاری از زنان و دختران – را به اجبار آواره کرده است و به افزایش قابل توجه مهاجرت های غیرقانونی کمک کرده است که افراد آسیب پذیر را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد.

به همین دلیل است که شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز به نمایندگی از محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی، ابتکار جدیدی را برای توانمندسازی و حمایت از زنان و دختران در منطقه اعلام کرد. با تعهد 10 میلیون دلاری طی 4 سال آینده، کانادا با سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) و آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) برای کمک به زنان و دختران آسیب دیده از مهاجرت غیرقانونی و آوارگی اجباری در هندوراس، گواتمالا و السالوادور

این پروژه از هندوراس، گواتمالا و السالوادور، کشورهایی که بسیاری از مهاجران از آنها سرچشمه می گیرند، حمایت می کند. بر روی فوری‌ترین و با تاثیرگذاری‌ترین الزامات شناسایی‌شده در اولویت‌های ملی چارچوب جامع حفاظت منطقه‌ای و راه‌حل‌ها (معروف به MIRPS) برای کاهش عوامل مهاجرت پرخطر و آوارگی اجباری و تسهیل بازگشت یا حمایت بین‌المللی برای زنان و دختران تمرکز خواهد کرد. . فعالیت های گنجانده شده در این پروژه به وضعیت افراد نیازمند حمایت بین المللی، آوارگان داخلی، زنان و دختران در معرض خطر آوارگی، پناهندگان و پناهجویان می پردازد. انتظار می رود که این به بهبود شرایط زندگی و مکانیسم های حفاظتی برای حدود 5000 زن و دختر کمک کند.

وزیر فریزر، در سمت خود به عنوان رئیس پلت فرم حمایت از چارچوب جامع حفاظت منطقه ای و راه حل های آمریکای مرکزی و مکزیک، امروز در مراسم افتتاحیه سطح بالا با عنوان «حمایت و توانمندسازی زنان و دختران آواره در آمریکای مرکزی و مکزیک» این اعلامیه را اعلام کرد. ” این اعلامیه پس از سفر اخیر وزیر فریزر به گواتمالا، جایی که وی از نزدیک شاهد برخی از چالش‌هایی بود که جمعیت‌های آواره با آن روبرو هستند، منتشر شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.