کانادا آماده استقبال جهان در غرفه کانادا در دبی است

[ad_1] 1 اکتبر 2021 – دبی ، امارات متحده عربی – امور جهانی کانادا کانادا آماده استقبال از جهان در نمایشگاه 2020 دبی است که از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 در دبی در امارات متحده عربی اجرا می شود. مشارکت کانادا در این نمایشگاه جهانی ، که شامل بیش از 190 کشور

کد خبر : 111506
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کانادا آماده استقبال جهان در غرفه کانادا در دبی است

[ad_1]

1 اکتبر 2021 – دبی ، امارات متحده عربی – امور جهانی کانادا

کانادا آماده استقبال از جهان در نمایشگاه 2020 دبی است که از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 در دبی در امارات متحده عربی اجرا می شود. مشارکت کانادا در این نمایشگاه جهانی ، که شامل بیش از 190 کشور و سازمان بین المللی است ، تخصص کانادا را در زمینه فناوری ، آموزش و گردشگری برجسته به نمایش می گذارد و غنای و تنوع فرهنگ آن را به لطف استعداد بی شمار هنرمندانش ارتقا می بخشد.

موضوع کانادا برای نمایشگاه 2020 دبی ، آینده در ذهن ، و همچنین 2 موضوع فرعی نوآوری و تنوع ، فراخوانی برای تجلیل از نبوغ انسانی است. این موضوعات رهبری کانادا ، استانها و مناطق آن و شهرهای آن را در بسیاری از بخشها از جمله هوش مصنوعی ، رباتیک ، آموزش ، دیجیتالی شدن ، پزشکی از راه دور ، فناوری پاک ، کشاورزی ، علوم بهداشتی و هوافضا برجسته می کند.

موضوعی که ما برای مشارکت کانادا در اکسپو 2020 دبی انتخاب کرده ایم ، از ارزشهای اصلی ما در تنوع ، شمول ، حقوق بشر و برابری جنسیتی الهام گرفته شده است – پایه ای برای ایجاد کشوری مرفه و فراگیر.

کانادا همچنین از حضور خود در اکسپو 2020 دبی برای تقویت مشارکت خود با امارات متحده عربی ، قطب منطقه ، استفاده خواهد کرد. این نمایشگاه فرصتی عالی برای کانادا است تا روابط دوجانبه ، مشارکت های تجاری و سرمایه گذاری و همکاری خود را در تعدادی از اولویت های اصلی کانادا ، از جمله اقتصاد سبز ، انتقال انرژی و همکاری های بین المللی تقویت کند.

اکسپو 2020 دبی ، با میلیون ها بازدیدکننده مورد انتظار در محل و عملاً ، اولین رویداد بزرگ است که از آغاز همه گیری کووید -19 برای عموم آزاد است. نمایشگاه 2020 دبی فرصت منحصر به فردی را برای کانادا فراهم می کند تا بازارهای بین المللی خود ، به ویژه در خاورمیانه ، آفریقا و جنوب آسیا ، را در زمینه بهبود اقتصادی پس از COVID-19 متنوع کند. در طول این نمایشگاه ، کانادا نوآوری کانادایی را ترویج می کند ، فرصت های جدیدی را برای مشاغل خود ایجاد می کند ، سرمایه گذاری خارجی جذب می کند ، از آموزش بین المللی حمایت می کند و گردشگری را افزایش می دهد.

در طول نمایشگاه اکسپو 2020 ، خدمات کمیسیون تجارت کانادا ، با همکاری شوراهای تجاری ، تعدادی خدمات و ابتکارات را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​کانادایی (چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی) ارائه می دهد تا با استفاده از موقعیت استراتژیک دبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری منطقه ای و جهانی علاوه بر این ، واقع در غرفه کانادا ، سالن تجارت و تراس Invest in Canada به عنوان محل ملاقات رهبران تجاری بین المللی برای ارتباط و ایجاد ارتباط با شرکت ها و سهامداران کانادایی عمل می کند.

از نظر هنری ، هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) ، مرکز ملی هنر (NAC) و دیگر شرکا مسئول ارائه پیشنهادات فرهنگی کانادا در دبی هستند. در حالی که NFB در ایجاد TRACES ، یک نصب همه جانبه و تعاملی که خارج از غرفه کانادا ارائه شده است ، همکاری کرده است ، برنامه های فرهنگی NAC وسعت ، تنوع و برتری هنرهای نمایشی کانادا ، در موسیقی ، رقص ، تئاتر و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

همچنین ، از اول اکتبر ، کانادایی ها و مردم سراسر جهان قادر خواهند بود Expo 2020 Dubai را به دلیل تجربه مجازی منحصر به فرد ارائه شده توسط NFB در وب سایت thefutureinmind.ca ، مانند آنجا تجربه کنند. در آنجا ، غرفه کانادا به صورت آنلاین از طریق یک ادیسه شاعرانه و همهجانبه تفسیر می شود.

دولت کانادا از اقداماتی که توسط دولت امارات متحده عربی و سازمان دهندگان نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در واکنش به همه گیری COVID -19 برای محافظت از بازدیدکنندگان و کانادایی هایی که در محل نمایشگاه جهانی کار می کنند ، اطمینان داده است. بازدیدکنندگان ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون معتبر صادر شده توسط مقامات مربوطه ملی یا ارائه گواهی آزمایش واکنش زنجیره ای منفی پلیمراز (PCR) هستند که در 72 ساعت گذشته برای دسترسی به محل نمایشگاه ارائه شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.