کانادا ، انتاریو و شرکایش بیش از 27.6 میلیون دلار برای بهبود جامعه ، فرهنگ و زیرساخت های حمل و نقل فعال در تورنتو سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] تورنتو ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ها ، معیشت خود و شیوه زندگی خود احساس می کنند. کانادا و انتاریو با هم در تلاش هستند تا کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببرند ، نیازهای جوامع را برآورده سازند و ایجاد اشتغال را ارتقا

کد خبر : 92112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کانادا ، انتاریو و شرکایش بیش از 27.6 میلیون دلار برای بهبود جامعه ، فرهنگ و زیرساخت های حمل و نقل فعال در تورنتو سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

تورنتو ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ها ، معیشت خود و شیوه زندگی خود احساس می کنند. کانادا و انتاریو با هم در تلاش هستند تا کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببرند ، نیازهای جوامع را برآورده سازند و ایجاد اشتغال را ارتقا دهند و سرمایه گذاری های معنی داری را برای رسیدگی به آثار COVID-19 انجام دهند.

امروز ، بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، و نماینده پارلمان اسکاربورو در جنوب غربی ، به نمایندگی از کاترین مک کنا ، وزیر فدرال زیرساخت ها و جوامع ، آدام وان ، نماینده پارلمان اسپادینا – فورت یورک ؛ مارسی این ، نماینده پارلمان مرکز تورنتو ؛ کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو و عضو پارلمان ایالتی مرکز اتوبیکوک ، رود فیلیپس ، وزیر مراقبت طولانی مدت انتاریو و عضو پارلمان ایالتی آژاکس ؛ و عبادت او جان توری ، شهردار شهر تورنتو ، از بودجه مشترک 14 پروژه برای بهبود زیرساخت های فرهنگی ، اجتماعی و حمل و نقل فعال در سراسر شهر خبر داد.

دولت کانادا بیش از 13.6 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت تاب آوری COVID-19 (CVRIS) و جریان زیرساخت های جامعه ، فرهنگ و تفریح ​​(CCRIS) از طرح زیرساخت سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 8.3 میلیون دلار کمک می کند و گیرندگان بیش از 5.6 میلیون دلار در پروژه های مربوطه خود کمک می کنند.

از جمله پروژه هایی که از طریق CVRIS تأمین مالی می شود ، هشت جزء از استراتژی دره شهر تورنتو برای بهبود زیرساخت های حمل و نقل فعال شهر وجود دارد. کار پروژه شامل ایجاد یک اتصال جدید از Meadoway Trail به Highland Creek Trail ، و همچنین ارتقاء مسیرهای پیاده روی از طریق پارک Taylor Creek و Rowntree Mills Park ، از جمله بازسازی مسیر و زهکشی محل است. کارهای اضافی شامل یک علامت راه جدید برای یافتن مسیر در دره ها در شرق Don Trail ، Upper Highland Trail ، Meadoway و Upper Black Creek است. در نهایت ، ارتقاء نقاط ورودی موجود در تقریباً هفت دره در سطح شهر ، از جمله باغهای ادواردز ، دسترسی جامعه به فضاهای سبز را بهبود می بخشد.

پروژه راهبرد تورنتو دره دسترسی به فضای سبز عمومی و خصوصی را افزایش می دهد. این امر به ساکنان سیستم های قابل دسترسی و قابل اعتماد و فضاهای بیرونی را ارائه می دهد تا به آنها در حفظ امنیت و حفظ یک شیوه زندگی سالم و فعال کمک کند.

پروژه های دیگر که از طریق CVRIS تأمین می شوند از ارتقاء مهم HVAC (گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع) ، رطوبت گیر و سیستم های گرمایش در خانه های مراقبت طولانی مدت در سطح شهر پشتیبانی می کنند و محیط زندگی راحت تری را برای ساکنین فراهم می کند. این سرمایه گذاری ها همچنین ایمنی خانه ها را برای ساکنان و کارگران مراقبت طولانی مدت بهبود می بخشد.

بودجه ای که امروز اعلام شد همچنین از بهبود امکانات اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی در سراسر شهر ، مانند بازسازی مرکز اجتماعی دان مونتگومری ، بهبود دسترسی و کیفیت تجربه بازدیدکنندگان در مرکز فرهنگی کانادایی ژاپن حمایت می کند. بازسازی مرکز جوان هنرهای نمایشی و افزایش دسترسی در باغ وحش تورنتو.

پس از اتمام ، پروژه های اعلام شده امروز به همه تورنتونیایی ها دسترسی امن تری به امکانات با کیفیت ، فرهنگی و تفریحی می دهد ، خانواده ها و دوستان را تشویق می کند تا مجدداً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند ، فعال بمانند و از تجربیات فرهنگی فراوان در سراسر شهر لذت ببرند.

جریان زیرساخت های تاب آوری COVID-19 ، که در پاسخ به بیماری همه گیر اجرا شد ، به دولت کانادا اجازه می دهد تا 80 درصد هزینه های واجد شرایط برای پروژه های استانها و حداکثر 100 درصد برای پروژه های مناطق و جوامع بومی سرمایه گذاری کند. دولت انتاریو 20 درصد از هزینه های واجد شرایط را برای پروژه های سراسر استان سرمایه گذاری می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.