کانادایی ها همچنان از پناهجویان افغان در جوامع خود استقبال می کنند

[ad_1] 18 فوریه 2022 – اتاوا – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. در هفته گذشته، 335 پناهجوی افغان با کمک دولت و حمایت خصوصی با 10 پرواز تجاری وارد کانادا شدند. آنها برای جوامع در سراسر کانادا، از

کد خبر : 168022
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
کانادایی ها همچنان از پناهجویان افغان در جوامع خود استقبال می کنند

[ad_1]

18 فوریه 2022 – اتاوا – دولت کانادا سخت کار می کند تا حداقل 40000 اتباع افغان را در سریع ترین زمان و با خیال راحت اسکان دهد. در هفته گذشته، 335 پناهجوی افغان با کمک دولت و حمایت خصوصی با 10 پرواز تجاری وارد کانادا شدند. آنها برای جوامع در سراسر کانادا، از جمله کلگری، وینیپگ و شربروک مقصد هستند. تا امروز در مجموع 7885 تبعه افغانستان وارد کانادا شده اند.

ورودی ها شامل پناهندگانی است که از طریق برنامه مهاجرتی ویژه برای افغان هایی که به دولت کانادا کمک کرده اند، پناهندگان تحت حمایت خصوصی و پناهندگانی که توسط ایالات متحده، فرانت لاین دیفندرز و آژانس پناهندگان سازمان ملل ارجاع شده اند، تایید شده اند.

کانادایی ها نقش فعالی در استقبال از پناهجویان افغان در جوامع خود ایفا کرده اند. از آگوست 2021، کانادایی ها داده اند بیش از 1 میلیون دلار؛ بیش از 200000 کالا از جمله اسباب بازی های کودکان، پوشاک و محصولات مراقبت شخصی اهدا کرده اند. و خانه های خود را با بیش از 5000 پیشنهاد اقامت موقت باز کرده اند. انجمن مهاجرت کاتولیک کلگری (CCIS)، ارائه‌دهنده خدمات برنامه کمک به اسکان مجدد (RAP SPO) در کلگری، داوطلبان و کمک‌های مالی را از طرف تمام 34 سازمان RAP SPO در سراسر کانادا که از پناهندگان افغان در جوامع خود استقبال می‌کنند، هماهنگ می‌کند.

نمونه هایی از بسیاری از ژست های خیرخواهانه عبارتند از:

اسکان مجدد پناهجویان افغان یک ابتکار کل کشور است. افراد و مشاغلی که به دنبال مشارکت از طریق داوطلبی، کمک مالی، حمایت مالی یا حمایت از تلاش‌های اسکان مجدد هستند، می‌توانند درباره نحوه کمک کانادایی‌ها بیشتر بیاموزند.

عکس‌های ورودی‌های قبلی در Dropbox برای استفاده رسانه‌ها موجود است. همچنین می توانید پیشرفت کانادا را در زمینه استقبال از پناهجویان افغان در کانادا زیر نظر داشته باشید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.