کانادایی ها تشویق شدند تا برای انتصاب سنا درخواست دهند

[ad_1] اتاوا، 23 مارس 2022 – هیئت مشاوران مستقل برای انتصابات سنا (هیئت مشورتی) اخیراً فراخوانی را برای متقاضیان جدید برای پر کردن موقعیت های خالی فعلی و آتی سنا تا سال 2022 راه اندازی کرده است. از کانادایی های مقیم بریتیش کلمبیا، منیتوبا، انتاریو و ساسکاچوان دعوت می شود برای یک کرسی در سنا

کد خبر : 182708
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۸
کانادایی ها تشویق شدند تا برای انتصاب سنا درخواست دهند

[ad_1]

اتاوا، 23 مارس 2022 – هیئت مشاوران مستقل برای انتصابات سنا (هیئت مشورتی) اخیراً فراخوانی را برای متقاضیان جدید برای پر کردن موقعیت های خالی فعلی و آتی سنا تا سال 2022 راه اندازی کرده است. از کانادایی های مقیم بریتیش کلمبیا، منیتوبا، انتاریو و ساسکاچوان دعوت می شود برای یک کرسی در سنا درخواست دهند. کانادا قبل از Ap20، 20 ریال22.

نقش سنا چیست؟

سنا در دموکراسی پارلمانی کانادا مجلس علیا است. این گروه متنوعی از کانادایی های موفق را در خدمت به کشورشان متحد می کند. سنا از دفاع از منافع منطقه‌ای به ایفای نقشی اساسی در نمایندگی گروه‌های طرد شده از نظر تاریخی، جوامع اقلیت زبان رسمی و هویت‌هایی که ممکن است در مجلس سفلی کمتر حضور داشته باشند، تکامل یافته است.

کار یک سناتور شامل چه مواردی می شود؟

سناتورهای پارلمان آینده کانادا را شکل می دهند. آن‌ها در بحث‌های مجلس سنا شرکت می‌کنند، قوانین را بررسی می‌کنند یا لوایح خود را پیشنهاد می‌کنند، دفاتر خود را مدیریت می‌کنند و با مسائل مربوط به استان یا قلمروی که نمایندگی می‌کنند در ارتباط هستند. به عنوان اعضای کمیته های سنا، آنها نقش تحقیقی ایفا می کنند و مطالعاتی را در مورد چالش های پیش روی کشور انجام می دهند. اینها موقعیت های مهمی هستند که بستری را برای صحبت در مورد مسائلی که همه در کانادا را تحت تأثیر قرار می دهند فراهم می کند.

مردم چگونه می توانند درخواست دهند؟

توصیه های انتصاب سنا بر اساس معیارهای ارزیابی تعیین شده ارائه می شود. کانادایی ها تشویق می شوند اگر واجد شرایط هستند، درخواست دهند یا افراد واجد شرایط را در تمام طول سال برای عضویت در سنا معرفی کنند. درخواست‌ها به مدت دو سال حفظ می‌شوند و پس از آن زمان، نامزدهای واجد شرایط تشویق می‌شوند تا دوباره درخواست دهند.

هیئت مشورتی کانادایی ها را تشویق می کند تا در اولین فرصت خود درخواست دهند تا اطمینان حاصل شود که می توانند برای این چرخه در نظر گرفته شوند. تاریخ هایی که هیئت مشورتی شروع به بررسی درخواست ها می کند در وب سایت آن فهرست شده است. به محض ایجاد هیئت های مشورتی برای استان ها و مناطق دیگر، تاریخ های بیشتری اضافه خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.