کانادایی ها برای کمک به شکل گیری اولین برنامه اقدام کانادا برای مشارکت معلولین دعوت شدند

[ad_1] 4 ژوئن 2021 گاتینو ، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا COVID-19 زندگی نامناسب کانادایی ها را تحت تأثیر قرار داده است. این بیماری همه گیر چالش های طولانی مدت را که بر سلامت ، امنیت مالی و رفاه اجتماعی افراد دارای معلولیت تأثیر منفی می گذارد ، روشن کرده است. دولت کانادا به عنوان

کد خبر : 92339
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۱۴
کانادایی ها برای کمک به شکل گیری اولین برنامه اقدام کانادا برای مشارکت معلولین دعوت شدند

[ad_1]

4 ژوئن 2021 گاتینو ، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

COVID-19 زندگی نامناسب کانادایی ها را تحت تأثیر قرار داده است. این بیماری همه گیر چالش های طولانی مدت را که بر سلامت ، امنیت مالی و رفاه اجتماعی افراد دارای معلولیت تأثیر منفی می گذارد ، روشن کرده است. دولت کانادا به عنوان بخشی از واکنش خود ، اولین برنامه اقدام خود برای گنجاندن معلولین (DIAP) را پیش می برد و می خواهد همه کانادایی ها را در این روند مشارکت دهد.

امروز ، به عنوان بخشی از جشن های هفته دسترسی پذیری ملی (NAAW) 2021 ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، رسماً یک فرایند مشارکت عمومی را برای کمک به توسعه DIAP آغاز کرد. اکنون یک نظرسنجی در دسترس به صورت آنلاین در دسترس است تا به کانادایی ها امکان ارائه بینش و بازخورد ارزشمند در زمینه های اولویت دار این طرح را بدهد. این موارد شامل امنیت مالی ، اشتغال ، فضاهای دارای معلولیت و ایجاد یک رویکرد مدرن برای معلولیت در دولت کانادا است.

با توجه به “هیچ چیز بدون ما” ، همه کانادایی ها ، به ویژه افراد دارای معلولیت ، مراقبین و اعضای خانواده آنها ، ذینفعان و سازمان هایی که با افراد دارای معلولیت کار می کنند ، دعوت می شوند تا نظرسنجی را تکمیل کنند.

کانادایی ها می توانند تا 31 آگوست 2021 به این نظرسنجی آنلاین دسترسی داشته و آن را تکمیل کنند. اطلاعات بیشتر در صفحه وب Engagement ما موجود است.

اطلاعیه امروز یک هفته شلوغ از فعالیت های مرتبط با NAAW را به پایان می رساند و از موضوع امسال – “شامل ناتوانی 2021 – هیچ کس را پشت سر نمی گذارد” پشتیبانی می کند. در طول هفته ، دولت از گشایش دو فراخوان برای طرح تحت پروژه های متوسط ​​صندوق قابلیت دسترسی (EAF) و اجزای نوآوری جوانان خبر داد ، در حالی که بودجه EAF برای پروژه های دسترسی در جوامع محلی را برجسته کرد.

وزیر کوالتر در معرفی ویژگی های جدید دسترسی به پایانه های پرداخت الکترونیکی شرکت کرد و جوانان دارای معلولیت و رهبران ناتوان جامعه را در موضوعاتی که برای آنها اهمیت دارد در مجموعه ای از گفتگوهای مجازی مجازی مشارکت داد. وزیر همچنین از سرمایه گذاری بالغ بر 130 میلیون دلار از طریق برنامه استراتژی اشتغال و مهارت جوانان برای ارائه مشاغل خوب به جوانان در مواجهه با موانع ، از جمله جوانان دارای معلولیت و پشتیبانی و آموزش مهارت های مورد نیاز برای پیوستن به نیروی کار خبر داد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.