کانادایی ها با اهدای یک میلیارد دلار زمین به اهداف حفاظتی 25 در 25 کمک می کنند

[ad_1] 18 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، اعلام کرد که برنامه هدایای زیست محیطی به نقطه عطف مهمی رسیده است: کانادایی ها از سال 1995 بیش از یک میلیارد دلار زمین حساس از نظر زیست محیطی را به منظور حفاظت از محیط زیست اهدا

کد خبر : 157492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کانادایی ها با اهدای یک میلیارد دلار زمین به اهداف حفاظتی 25 در 25 کمک می کنند

[ad_1]

18 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو

محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، اعلام کرد که برنامه هدایای زیست محیطی به نقطه عطف مهمی رسیده است: کانادایی ها از سال 1995 بیش از یک میلیارد دلار زمین حساس از نظر زیست محیطی را به منظور حفاظت از محیط زیست اهدا کرده اند. بین سخاوت کانادایی ها و تعهد دولت به حفاظت از طبیعت، ما در حال پیشرفت به سمت حفاظت از یک چهارم زمین ها و یک چهارم اقیانوس ها در کانادا تا سال 2025 و 30 درصد تا سال 2030 هستیم.

بیش از 1600 هدیه زیست محیطی در سراسر کانادا اهدا شده است که از بیش از 213000 هکتار از زیستگاه حیات وحش محافظت می کند، از جمله برای بسیاری از گونه های در معرض خطر.

نقطه عطف 1 میلیارد دلاری با جدیدترین پروژه در شهرستان فرونتناک، انتاریو، تا حدی به لطف دو همسایه سخاوتمندی که قطعه‌های زمین مجاور را به حفاظت از زمین برای کینگستون، فرونتناک، لنوکس و ادینگتون اهدا کردند، به دست آمد و منجر به ایجاد یک حفاظتگاه طبیعی 171 هکتاری در جنوب انتاریو. این ذخیره‌گاه طبیعی از زیستگاه‌های بسیار متنوعی محافظت می‌کند که شامل جنگل‌های مختلط/خوزگر با سن مخلوط، برآمدگی‌های علف‌زار با خاک نازک، رخنمون‌های صخره‌ها و صخره‌های کوچک، و مجموعه وسیعی از تالاب‌ها از جمله حصار، مرداب‌ها، مرداب‌ها، استخرهای بهاری، نهر بزرگ، و دو حوض بزرگ تا به امروز، 965 گونه منحصربه‌فرد در این ذخیره‌گاه طبیعی شناسایی شده‌اند، از جمله گونه‌های متعدد در معرض خطر مانند لاک‌پشت نقاشی شده میدلند، لاک‌پشت اسنپینگ، لاک‌پشت بلندینگ، پیوی وود شرقی، پوست پنج‌لاین و مونارک.

برای بیش از بیست و پنج سال، برنامه هدایای زیست محیطی راهی برای کانادایی ها با زمین های حساس زیست محیطی فراهم کرده است تا از طبیعت محافظت کنند و میراثی برای نسل های آینده به جا بگذارند. بسیاری از این هدایای زیست‌محیطی شامل مناطقی با اهمیت ملی یا استانی، غنی از تنوع زیستی، و محل زندگی برخی از گونه‌های نمادین کانادا در معرض خطر هستند.

کمک‌های مالی از میراث زمین خانوادگی گرفته تا شرکت‌هایی در بریتیش کلمبیا که میثاق‌هایی را در زمین‌های جنگلی در جزایر خلیج‌فارس و جوامع اقیانوس اطلس اهدا می‌کنند و برای حفظ زیستگاه‌های ارزشمند ساحلی گرد هم می‌آیند. هر هدیه زیست محیطی، صرف نظر از اندازه، به ایجاد شبکه ای از مناطق حفاظت شده کمک می کند که در تمام مناطق کانادا می رسد و بازتاب واقعی ارزشی است که کانادایی ها برای اهمیت حفاظت از طبیعت قائل هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.