کانادا، نیوبرانزویک و هارتلند در یک مجتمع اجتماعی جدید برای حمایت از سبک زندگی فعال برای ساکنان مرکزی کارلتون سرمایه گذاری می کنند.

هارتلند، نیوبرانزویک، 28 آوریل 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های تصفیه آب و مراکز اجتماعی، زیرساخت‌ها کلید ایجاد جوامع قوی‌تر هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های اجتماعی به ساکنان کمک می کند تا اجتماعی شوند، فعال بمانند و سبک زندگی سالم را اتخاذ کنند. امروز جنیکا آتوین، عضو پارلمان فردریکتون، به نمایندگی از

کد خبر : 199615
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
کانادا، نیوبرانزویک و هارتلند در یک مجتمع اجتماعی جدید برای حمایت از سبک زندگی فعال برای ساکنان مرکزی کارلتون سرمایه گذاری می کنند.


هارتلند، نیوبرانزویک، 28 آوریل 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سیستم‌های تصفیه آب و مراکز اجتماعی، زیرساخت‌ها کلید ایجاد جوامع قوی‌تر هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های اجتماعی به ساکنان کمک می کند تا اجتماعی شوند، فعال بمانند و سبک زندگی سالم را اتخاذ کنند.

امروز جنیکا آتوین، عضو پارلمان فردریکتون، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ بیل هوگان محترم، وزیر ایمنی عمومی نیوبرانزویک و عضو مجلس قانونگذاری کارلتون، به نمایندگی از محترم گری کراسمن، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول شرکت توسعه منطقه ای؛ و عبادتش تریسی دیمرچانت، شهردار شهر هارتلند، بودجه مشترک برای ساخت مجتمع اجتماعی مرکزی کارلتون در هارتلند را اعلام کرد.

مجتمع جدید که در پشت محوطه موجود ساخته خواهد شد، فضاهای تفریحی مدرن و کارآمد انرژی را برای ساکنان هارتلند و مناطق خدمات محلی اطراف آن فراهم می کند. این تسهیلات شامل یک سطح یخ، یک مسیر پیاده روی، یک اتاق ورزش، یک اتاق رختکن و همچنین فضای ذخیره سازی برای مواد تفریحی و برنامه ریزی خواهد بود.

این پروژه از سبک زندگی سالم و فعال برای ساکنان و بازدیدکنندگان در تمام سنین حمایت می کند.

دولت کانادا 3.6 میلیون دلار برای این پروژه از طریق جریان زیرساخت اجتماعی، فرهنگی و تفریحی سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. برنامه زیرساخت دولت نیوبرانزویک بیش از 2.9 میلیون دلار برای این تسهیلات جدید فراهم می کند در حالی که شهر هارتلند بیش از 2.4 میلیون دلار کمک می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.