“کاملا غیرمسئولانه” – حامیان بیت کوین نارضایتی خود را از تغییر لوگوی دوج توییتر ابراز می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از تغییر لوگوی توییتر از پرنده آبی اصلی به تصویر کارتونی شیبا اینو دوج معروف، ارزش ارز دیجیتال dogecoin به میزان قابل توجهی افزایش یافت و اکنون بیش از 12 ساعت بعد 27 درصد افزایش یافته است. با این حال، تعدادی از حامیان بیت کوین نسبت به تغییر لوگو ابراز انزجار کردند و

کد خبر : 342735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
“کاملا غیرمسئولانه” – حامیان بیت کوین نارضایتی خود را از تغییر لوگوی دوج توییتر ابراز می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از تغییر لوگوی توییتر از پرنده آبی اصلی به تصویر کارتونی شیبا اینو دوج معروف، ارزش ارز دیجیتال dogecoin به میزان قابل توجهی افزایش یافت و اکنون بیش از 12 ساعت بعد 27 درصد افزایش یافته است. با این حال، تعدادی از حامیان بیت کوین نسبت به تغییر لوگو ابراز انزجار کردند و برخی اصرار داشتند که ایلان ماسک با ایجاد این تغییر، «اوراق بهادار ثبت نشده» را تبلیغ می کند.

تغییر لوگوی Doge باعث ناراحتی تعداد انگشت شماری از بیت کوین ها شده است، در حالی که دیگران با نارضایتی مخالفند

در 3 آوریل 2023، لوگوی توییتر به یک تصویر کارتونی از میم محبوب شیبا اینو دوج تغییر یافت و دلیل این تغییر نامشخص است. در حالی که این تصویر صرفاً یک تصویر کارتونی از Doge است، اما مستقیماً با دارایی‌های میم ارز دیجیتال (DOGE) مرتبط است. برخی حتی حدس زد مالک توییتر، ایلان ماسک، لوگو را با میم دوج عوض کرد تا در برابر دعوای چند میلیارد دلاری اخیر علیه او که ادعا می‌کند توییت‌هایش به‌طور مصنوعی قیمت DOGE را افزایش می‌دهد، ترول کند.

در همین حال، نشریات اصلی رسانه‌ای مانند Mashable تلاش کردند تا تغییر لوگوی توییتر را با نامیدن آن «تحریک سازمانی» و اصرار بر اینکه اینترنت «با خندیدن به (نه با) ایلان ماسک واکنش نشان داد، کم‌اهمیت جلوه دهند. علاوه بر این، تعدادی از حامیان بیت کوین مخالفت خود را با تغییر لوگو در توییتر اعلام کردند و از ماسک به دلیل برجسته نکردن ارز دیجیتال پیشرو BTC انتقاد کردند. یک فرد نوشت، «پمپ مجدد اوراق بهادار ثبت نشده متمرکز، [Elon Musk]؟” شخص دیگری نظر داد که «دوج کوین برای برنده شدن به ایلان ماسک نیاز دارد. بیت کوین به هیچ کس نیاز ندارد. به همین دلیل پیروز خواهیم شد.»

پس از تغییر لوگو، توییتر مملو از پست هایی از طرفداران بیت کوین شد که از جایگزینی لوگوی Doge ناراضی بودند. «دوج کوین آنطور که ایلان ماسک تبلیغ می کند «پول برای مردم» نیست. بیت کوین است،” توییت کرد مارک هاروی “این به دلیل اندازه بلوک است. هاروی ادعا کرد: در دنیای فرضی که هر دو بلاک چین به طور کامل پذیرفته شده اند (همه بلاک ها کاملاً پر از تراکنش هستند)، dogecoin به طور قابل توجهی متمرکزتر از بیت کوین خواهد بود. Anita Posch نویسنده و مربی بیت کوین تاکید کرد که تغییر لوگو “بیش از حد” بود.

پوش: «این واقعاً خیلی زیاد است گفت. «چه تبلیغ بی‌پرده ای برای Dogecoin. من واقعا توییتر را دوست داشتم، اما از آنجایی که ایلان در اطراف است، همه چیز بدتر می شود.

همه با طرفداران بیت کوین که مخالفت خود را با تغییر لوگو توییت کردند موافق نبودند. در پاسخ به ادعای پمپاژ «اوراق بهادار ثبت نشده»، یک نفر پاسخ داد“این نوع جدید از بیت کوینر که کاملاً ضد بازار آزاد و مقررات طرفدار دولت است برای من گیج کننده است.” “[Elon Musk is] به وضوح ترول کردن چرا ما اینقدر عصبانی می شویم؟» فرد دیگری پرسید. در حالی که Posch ادعا کرد اینکه “بسیاری از مردم پول خود را از دست خواهند داد” و اینکه “کاملاً غیرمسئولانه است”، دیگران استدلال نویسنده را به چالش کشیدند.

“اگر مردم به دلیل تعویض لوگوی پرنده با یک آرم سگ، پول خود را از دست بدهند، کاملا مستحق از دست دادن آن هستند. هیچ چیز در این مورد غیرمسئولانه نیست،” یک نفر توییت کرد به Posch.

با این حال، بسیاری از طرفداران بیت کوین احساس می کردند که مجبور بودند از مالک جدید توییتر به دلیل تغییر لوگو انتقاد کنند. پس ایلان ماسک، تغییر لوگوی توییتر به سگ DOGE چگونه به شما در رسیدن به هدف اعلام شده خود یعنی انجام کارهای مفید برای تمدن کمک می کند؟ شما در حواس پرتی از مهم ترین اختراع تاریخ بشر از زمان اینترنت یعنی بیت کوین سهیم هستید. نوشت برت موریسون، مدیرعامل truevote.org.

و البته چند نفر رد این نظرات به عنوان ماکسیمالیسم نزدیک اندیشانه است. من همین را در مورد ماکسی ها می گویم که با Hubris خود هزاران نفر را از بیت کوین کنار می گذارند. Doge ممکن است از نظر تاریخی مهمتر از بیت کوین باشد. پاسخ داد یک نفر به شکایت موریسون.

برچسب ها در این داستان

تبلیغات، آنیتا پوش، بیت کوین، حامیان بیت کوین، حداکثر گرایی بیت کوین، بیت کوین ماکسیس، اندازه بلوک، برت موریسون، بیت کوین، متمرکز، تمدن، نزدیک اندیش، کرینگ شرکتی، ارز دیجیتال، بیزاری، دوج، دوج کوین، ایلان ماسک، بازار آزاد، دولت مقررات، Hubris، غیرمسئولانه، دعوی حقوقی، تغییر لوگو، رسانه اصلی، مارک هاروی، Mashable، حداکثرگرایی، Maxis، Meme Asset، خشم، Trolling، Truevote.org، Twitter

نظر شما در مورد تغییر لوگوی توییتر به میم Doge و واکنش های متعاقب آن از طرف حامیان بیت کوین چیست؟ آیا شما معتقدید که این فقط یک تغییر لوگوی بی ضرر بود یا با کسانی که ادعا می کنند DOGE را تبلیغ می کند موافقید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.