کامرون دیاز در سن ۵۱ سالگی برای بار دوم مادر شد!

[ad_1] کامرون دیاز که به خاطر فیلم «ماسک» سال 1994 شهرت بسیار زیادی به دست آورده بود، بار دیگر در سن 51 سالگی مادر شده است. این بازیگر هالیوودی با انتشار پستی در اینستاگرام این موضوع را به هواداران خود اعلام کرد. در واقع، کامرون دیاز و همسر موسیقیدانش بنجی مدن اعلام کردند که از

کد خبر : 478120
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۶
کامرون دیاز در سن ۵۱ سالگی برای بار دوم مادر شد!

[ad_1]

کامرون دیاز که به خاطر فیلم «ماسک» سال 1994 شهرت بسیار زیادی به دست آورده بود، بار دیگر در سن 51 سالگی مادر شده است. این بازیگر هالیوودی با انتشار پستی در اینستاگرام این موضوع را به هواداران خود اعلام کرد. در واقع، کامرون دیاز و همسر موسیقیدانش بنجی مدن اعلام کردند که از ورود پسرشان کاردینال مدن به خانواده شان “خوشبخت و سپاسگزار” هستند. پس از دیدن این پست ویژه، طرفداران در حال واکنش و تبریک به این زوج دیده می شوند.

کامرون دیاز خبر بچه دار شدنش را در اینستاگرام منتشر کرد

کامرون پستی را در مورد طراحی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. روی نقاشی نوشته شده است: «پرنده کوچکی در گوش من زمزمه کرد». کامرون دیاز و همسرش بنجی مدن در زیر پست اینستاگرام خود این کپشن را نوشتند: خوشحالیم و خوشبخت که تولد پسرمان، کاردینال مدن را اعلام می کنیم. او فوق العاده است و همه ما بسیار خوشحالیم که او عضو جدید خانواده مان است! برای امنیت و حریم خصوصی کودک، ما هیچ عکسی را پست نمی کنیم – اما او واقعاً یک پسر بسیار ناز و دوست داشتنی است. ما احساس خوشبختی و سپاسگزاری زیادی داریم. با آرزوی بهترین ها و بعد از ظهر بخیر!

پست او را اینجا ببینید:


کامرون دیاز در سال 2020 دختری به نام رادیکس به دنیا آورد

پیش از این، کامرون و بنجی از طریق پست اینستاگرامی از تولد دخترشان رادیکس در سال 2020 خبر داده بودند. به دلیل حفظ حریم خصوصی، او تا به امروز تصاویر دخترش را به اشتراک نگذاشته است. شایان ذکر است که کامرون در اوایل سال 2015 با بنجی یکی از اعضای گروه Good Charlotte ازدواج کرد.

بیوگرافی کامرون دیاز

کامرون میشل دیاز (به انگلیسی: Cameron Michelle Diaz؛ زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۷۲) بازیگر آمریکایی است. او نامزد دریافت چهار جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ بفتا بوده است. کامرون در سال ۲۰۱۳ بیشترین دستمزد را در میان بازیگران زن هالیوودِ بالای ۴۰ سال داشت. تا سال ۲۰۱۸، فیلم‌های دیاز در ایالات متحده بیش از ۳ میلیارد دلار و در جهان بیش از ۷ میلیارد دلار فروش داشته و این آمار او را به پنجمین بازیگر زن پرفروش در گیشه داخلی آمریکا بدل می‌کند.

کامرون دیاز در سن دیگو به دنیا آمد و در لانگ بیچ کالیفرنیا بزرگ شد. او هنگام تحصیل در دبیرستان با الیت مدل قرارداد مدلینگ امضا کرد. او فعالیت سینمایی خود را در ۲۱ سالگی با بازی در فیلم ماسک (۱۹۹۴) آغاز کرد. سپس برای نقش مکمل کمدی عاشقانهٔ عروسی بهترین دوست من (۱۹۹۷) انتخاب شد و در فیلم کمدی مری یه جوریه (۱۹۹۸) نقش اصلی را ایفا کرد، نقشی که باعث گسترش شهرت او شد و برایش نامزدی دریافت جایزهٔ گلدن گلوب را به همراه داشت. پروژه‌های بعدی دیاز، او را به بازیگری برجسته در نقش‌های دراماتیک تبدیل کرد. نقش‌های اولیهٔ موفق دیاز او را به نماد جذابیت تبدیل و به عنوان یکی از پول‌سازترین بازیگران زن جهان مطرح کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.