کامبرلند شاهد تحرکات گسترده OTC در طول سقوط بازار کریپتو است – “بیشترین حجمی که امسال دیده ایم” – اخبار بیت کوین

[ad_1] در طول هفته گذشته، در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار گرفتند، میزهای معاملات خارج از بورس با محوریت ارز دیجیتال (OTC) مملو از سفارشات بودند. میز معاملات ارز دیجیتال کامبرلند، یکی از شرکت‌های تابعه DRW، توضیح داد که در 13 ژوئن، این شرکت 30 درصد حجم بیشتری نسبت به بالاترین سطح

کد خبر : 218826
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
کامبرلند شاهد تحرکات گسترده OTC در طول سقوط بازار کریپتو است – “بیشترین حجمی که امسال دیده ایم” – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در طول هفته گذشته، در حالی که بازارهای ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار گرفتند، میزهای معاملات خارج از بورس با محوریت ارز دیجیتال (OTC) مملو از سفارشات بودند. میز معاملات ارز دیجیتال کامبرلند، یکی از شرکت‌های تابعه DRW، توضیح داد که در 13 ژوئن، این شرکت 30 درصد حجم بیشتری نسبت به بالاترین سطح سال قبل در 13 می دید.

کامبرلند می‌گوید «در نوسان‌های بزرگ، حجم بیشتری به میزهای OTC می‌آید»

میزهای معاملاتی خارج از بورس (OTC) به معامله گران ارزهای دیجیتال با ارزش خالص اجازه می دهند تا سکه ها را بدون تأثیر بر بازارهای نقدی به همان اندازه که در یک صرافی سنتی معامله می کنند، معامله کنند. میزهای معاملات فرابورس نیز نقدینگی را برای خریداران بزرگ فراهم می کند که صرافی های کوچکتر نمی توانند آن را تامین کنند. تعدادی از شرکت‌ها خدمات OTC را به معامله‌گران رمزارز ارائه می‌کنند مانند Kraken OTC، Falconx، Cumberland، Athena Investment Services، Crypto Desk، B2C2، Bankhaus Scheich، Bitpanda Plus و Coin Cola.

در بحبوحه کشتار اخیر در بازار کریپتو، شرکت DRW کامبرلند در مورد جریان OTC شرکت طی هفته گذشته توییت کرد و به مردم اجازه داد تا برخی از اقدامات انجام شده را وارد کنند. کامبرلند «متداول‌ترین سؤالی که در هفته‌های مشابه از ما پرسیده می‌شود این است که «جریان به چه صورت است؟» توییت کرد در 14 ژوئن. میز معاملات فرابورس افزود: «جریان فرابورس بینش هایی را در مورد نحوه مدیریت بازار با این حرکات عمده ارائه می دهد. کامبرلند در سال 2014 تاسیس شد و در چند سال گذشته به یکی از برترین میزهای OTC در سراسر جهان تبدیل شده است.

زمانی که کامبرلند برای اولین بار شروع به کار کرد، گزارش های خبری اشاره کردند که این شرکت توانست مقادیر زیادی بیت کوین (BTC) را از طریق چند مزایده مارشال های ایالات متحده به دست آورد. کامبرلند بیش از 30 دارایی دیجیتال مختلف را در مقابل 500 جفت ارائه می دهد و این شرکت ادعا می کند که “یکی از بزرگترین ارائه دهندگان نقدینگی در فضای ارزهای دیجیتال” است. کامبرلند در مورد شکست اخیر بازار کریپتو فاش کرد که حجم زیادی از ارزهای دیجیتال مستقیماً به میزهای OTC آمده است.

کامبرلند گفت:

در نوسانات بزرگ، حجم بیشتری به میزهای OTC می آید و دیروز نیز از این قاعده مستثنی نبود. این بیشترین حجمی بود که تا کنون در سال جاری دیده ایم. در واقع، حجم آن 30 درصد بیشتر از بالاترین سطح YTD قبلی، در 13 مه بود. معامله گران تمایل دارند در بازارهای سریع از OTC استفاده کنند زیرا جابجایی اندازه آن بسیار آسان تر است. حجم ها بسیار BTC محور بودند، با حدود 75 درصد از کل جریان در بیت کوین. ETH اکثریت باقی مانده بود. هنگامی که به دنبال خروج از ریسک هستید، معامله گران تمایل دارند که نقدشونده ترین محصولات را معامله کنند.

حمام خونی در بازار کریپتو نشان داده بود که مقدار قابل توجهی از اهرم در دو هفته گذشته از بین رفته است. کامبرلند پیشنهاد کرد که بخش زیادی از جریان در 13 ژوئن مربوط به انحلال است. تعدادی از شرکت های وام دهنده کریپتو متهم به انحلال در موقعیت های بسیار بزرگ در زمان های اخیر مانند سلسیوس شده اند. صندوق‌های تامینی کریپتو بزرگ مانند Three Arrows Capital (3AC) نیز به داشتن مشکلات مالی و مقابله با انحلال‌ها از موقعیت‌های دارای اهرم بیش از حد متهم می‌شوند.

موضوع توئیتر کامبرلند نتیجه گرفت: «نسبت جریان نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از جریان نقدینگی بوده است، با نسبت فروشندگان به خریداران 2:1». مثل همیشه، کامبرلند مفتخر است که به عنوان پشتوانه نقدینگی در شدیدترین حرکات بازار عمل می کند.

برچسب ها در این داستان

نسبت 2:1 فروشندگان، 3AC، خدمات سرمایه گذاری آتنا، B2C2، بانکهاوس شیچ، بیت پاندا پلاس، بیت کوین، سانتیگراد، کوین کولا، میز رمزگذاری، حمام خون بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کامبرلند، کامبرلند OTC، DRW، DRTH، هلدینگ Falconx، Kraken OTC، Liquidations، OTC Dess، OTC flow، OTC Trading، OTC OTC Capital، Three Arrows Capital (3AC)، حجم تجارت، US Marshalls Auctions، حجم

نظر شما در مورد خلاصه جریان OTC توسط کامبرلند از حمام خون اخیر بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.