کالیفرنیا قانون سقط جنین تگزاس را با اجازه دادخواهی خصوصی در پرونده های اسلحه مورد انتقاد قرار می دهد

[ad_1] این قانون یک ضربه به قانون تگزاس است که به افراد اجازه می دهد از هر کسی که به یک زن کمک می کند تا سقط جنین غیرقانونی در این ایالت انجام دهد شکایت کنند. نیوسام، یک دموکرات که از او به عنوان یکی از رقبای احتمالی ریاست جمهوری نام برده شده است، در

کد خبر : 232315
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۸
کالیفرنیا قانون سقط جنین تگزاس را با اجازه دادخواهی خصوصی در پرونده های اسلحه مورد انتقاد قرار می دهد

[ad_1]

این قانون یک ضربه به قانون تگزاس است که به افراد اجازه می دهد از هر کسی که به یک زن کمک می کند تا سقط جنین غیرقانونی در این ایالت انجام دهد شکایت کنند.

نیوسام، یک دموکرات که از او به عنوان یکی از رقبای احتمالی ریاست جمهوری نام برده شده است، در همان روزی که در تگزاس تبلیغی را منتشر کرد، این قانون را امضا کرد که در آن از سیاست های حقوق باروری این ایالت انتقاد کرد.

سناتور ایالتی رابرت هرتزبرگ گفت: «اگر تگزاس قرار است از این چارچوب قانونی برای غیرقانونی کردن سقط جنین و آسیب رساندن به زنان استفاده کند، همه اینها با برکت دادگاه عالی، کالیفرنیا از آن برای نجات جان انسان‌ها و حذف AR-15 از خیابان‌های ما استفاده خواهد کرد». یک دموکرات که در نویسندگی این لایحه مشارکت داشته است.

نیوسام از سال گذشته، زمانی که دادگاه عالی ایالات متحده قانون تگزاس را که اجازه دادخواهی به سبک هوشیاری را می داد، به تصویب این قانون فشار آورد.

نیوسام که این لایحه را در سانتا مونیکا امضا کرد، در بیانیه‌ای گفت: «پیام ما به جنایتکارانی که سلاح‌های غیرقانونی در کالیفرنیا پخش می‌کنند ساده است: شما هیچ بندر امنی در اینجا در ایالت گلدن ندارید». کالیفرنیا از هر ابزاری که در اختیار دارد برای نجات جان انسان ها استفاده خواهد کرد، به ویژه در مواجهه با دادگاه عالی که به شدت افراطی است.

در آگهی منتشر شده در روزنامه های تگزاس، نیوسام نقل قول ضد سقط جنین از سوی فرماندار جمهوری خواه گرگ ابوت را نشان داد که می گوید سقط جنین به قیمت «حق زندگی» کودکان تمام شد.

نیوسام کلمه سقط جنین را با عبارت “خشونت با اسلحه” جایگزین کرد، و معنای این نقل قول را تغییر داد تا ادعا کند که خشونت با اسلحه به جای سقط جنین باعث مرگ کودکان می شود.

او گفت که قانون جدید کالیفرنیا پاسخ ایالت به “لایحه منحرف تگزاس است که برای پزشکان و بیماران جوایزی قائل شد.”

ابوت بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

ائتلاف سیاست اسلحه گرم، یک گروه حقوقی حقوق اسلحه در کالیفرنیا، آگهی نیوسام تگزاس را یک “دوران پیروزی پیچ خورده” خواند و گفت که اقدامات فرماندار “چیزی جز لغو حقوق طبیعی افرادی است که او برای نمایندگی انتخاب شده است.” این گروه یک فراخوان برای شاکیان احتمالی در یک دعوی با هدف لغو قانون جدید ارسال کرد.

نیوسام هفته گذشته تبلیغی را در فلوریدا منتشر کرد و از فرماندار محافظه‌کار جمهوری‌خواه آن ایالت، ران دیسانتیس، انتقاد کرد که احتمالاً مانند ابوت برای نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 تلاش می‌کند.

این تبلیغات، همراه با سفر اخیر به واشنگتن، گمانه زنی هایی را برانگیخت که خود نیوسام قصد دارد اجرا کند. او تاکنون گفته است که قصد انجام این کار را ندارد.

(گزارش توسط شارون برنشتاین؛ ویرایش توسط گرانت مک کول)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.