کالیفرنیا برای دوره بعدی باران شدید، برف و بادهای شدید آماده می شود

[ad_1] انتظار می‌رفت که جدیدترین حمله، که در اوایل دومین روز رسمی بهار وارد می‌شود، به‌ویژه در جنوب و مرکز کالیفرنیا، که هنوز در اثر طوفان‌هایی که از اواخر دسامبر به‌طور بی‌رحمانه‌ای این ایالت را درگیر کرده، به شدت آسیب ببیند. هشدارها و هشدارهای مربوط به باد شدید برای منطقه وسیعی که از مرز مکزیک

کد خبر : 336551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۳
کالیفرنیا برای دوره بعدی باران شدید، برف و بادهای شدید آماده می شود

[ad_1]

انتظار می‌رفت که جدیدترین حمله، که در اوایل دومین روز رسمی بهار وارد می‌شود، به‌ویژه در جنوب و مرکز کالیفرنیا، که هنوز در اثر طوفان‌هایی که از اواخر دسامبر به‌طور بی‌رحمانه‌ای این ایالت را درگیر کرده، به شدت آسیب ببیند.

هشدارها و هشدارهای مربوط به باد شدید برای منطقه وسیعی که از مرز مکزیک از لس آنجلس تا منطقه خلیج سانفرانسیسکو امتداد دارد، ارسال شد. هشدارهای طوفان زمستانی برای کوه‌های مرتفع و احتمال بارش برف چند فوتی وجود داشت.

سرویس ملی هواشناسی (NWS) با صدور اطلاعیه ای مبنی بر بارندگی بیش از حد در بسیاری از سواحل کالیفرنیای جنوبی، نسبت به احتمال حداقل 40 درصدی بارش باران بیش از شرایط سیل هشدار داد.

برای منطقه ای با بیش از 17 میلیون نفر، از جمله بیشتر لس آنجلس بزرگ و بخش بزرگی از غرب و مرکز آریزونا، سیل دیده بان وجود داشت.

رگبارهای شدید قبل از طلوع صبح منطقه لس آنجلس را خیس کرد و باعث سیل برخی خیابان ها شد اما تا اوایل بعدازظهر کاهش یافت. موج دوم بارش احتمالاً قوی‌تر در اواخر روز پیش‌بینی شد.

انتظار می‌رود که ترکیبی از بادهای شدید، باران‌های شدید و برف تا اواخر روز سه‌شنبه در سراسر جنوب غربی ایالات متحده به حوزه مرکزی بزرگ و کوه‌های راکی ​​گسترش یابد و تا چهارشنبه شب ادامه داشته باشد.

این دوازدهمین رودخانه به اصطلاح جوی است که از دسامبر سواحل غربی ایالات متحده را در نوردیده است. طوفان های سیل آسا در دو موج که به سرعت کالیفرنیا را همراه با طوفان های زمستانی دیگر در هم کوبیدند، سیل گسترده، رانش گل و موج سواری را به دنبال داشته است. بیش از 20 نفر کشته شده اند.

به گفته ویلیام چرچیل هواشناس از مرکز پیش بینی آب و هوا NWS، یک طوفان اقیانوس آرام که در اطراف یک سیستم شدید فشار پایین می چرخد، آخرین طوفان را هدایت می کند و مقادیر زیادی رطوبت را به سواحل هدایت می کند.

سیل دره مرکزی

عملیات کیسه‌های شن، تعمیر آب‌ریزها و گشت‌های رودخانه در شهرستان تولار، در انتهای جنوبی مرکز کشاورزی دره مرکزی کالیفرنیا در جریان بود. روز یکشنبه، کلانتر مایک بودرو دستور تخلیه خانه ها و مشاغل در مناطقی را که به تازگی در اثر طوفان قبلی دچار سیل شده بودند، گسترش داد.

دفتر Boudreaux گفت که جوامع کوچک و روستایی Alpaugh و Allensworth توسط آب های زیاد احاطه شده اند که دسترسی جاده ها را پس از “تخلخل های متعدد در آبراه ها” قطع کرده است.

به گزارش لس آنجلس تایمز، چارلی نورمن، رئیس آتش نشانی شهرستان تولار، گفت که منطقه تخلیه اجباری به بیش از 11000 نفر افزایش یافته است، در حالی که حدود 3700 نفر دیگر در جوامع تحت هشدارهای تخلیه زندگی می کنند.

برخلاف رودخانه‌های جوی قبلی در این فصل، آخرین رودخانه‌ها رطوبت خنک‌تری داشتند، به این معنی که برف بیشتری در کوه‌های ساحلی مرتفع و محدوده سیرا نوادا خواهد بارید.

3 تا 4 فوت (1-1.2 متر) در ارتفاعات بالای 6000 فوت پیش بینی شده بود، جایی که برخی از مناطق در برف باقی مانده در ماه گذشته پوشیده شده اند.

NWS گفت تا 3 اینچ (7.6 سانتی متر) باران در مناطق ساحلی و دره های جنوب کالیفرنیا و تا 6 اینچ در کوه ها و کوهپایه های پایین تر انتظار می رود.

پیش بینی ها همچنین خواستار وزش باد با سرعت 75 مایل در ساعت (121 کیلومتر در ساعت) در کوه ها و بیابان های کالیفرنیای جنوبی و سرعت 55 مایل در ساعت در امتداد سواحل و از طریق دره های داخلی شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.