کالج کنفدراسیون برنامه هوانوردی خود را گسترش دهد و رشد و رقابت را با بهبود اقتصاد افزایش دهد

[ad_1] دولت کانادا یک میلیون دلار برای حمایت از کالج کنفدراسیون اختصاص می‌دهد و به بخش هوافضای انتاریوی شمالی کمک می‌کند تا دوباره به فعالیت خود ادامه دهد. 11 آوریل 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor کالج کنفدراسیون هنرهای کاربردی و فناوری هر سال به طور

کد خبر : 192102
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
کالج کنفدراسیون برنامه هوانوردی خود را گسترش دهد و رشد و رقابت را با بهبود اقتصاد افزایش دهد

[ad_1]

دولت کانادا یک میلیون دلار برای حمایت از کالج کنفدراسیون اختصاص می‌دهد و به بخش هوافضای انتاریوی شمالی کمک می‌کند تا دوباره به فعالیت خود ادامه دهد.

11 آوریل 2022 – Thunder Bay، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

کالج کنفدراسیون هنرهای کاربردی و فناوری هر سال به طور متوسط ​​7000 دانش آموز آموزش و پرورش پس از متوسطه ارائه می دهد. برای کمک به بهبودی از اثرات همه‌گیری، کالج یک میلیون دلار کمک غیرقابل بازپرداخت از FedNor دریافت خواهد کرد. این حمایت که از طریق ابتکار بازیابی منطقه‌ای هوافضا (ARRI) اعطا می‌شود، کالج کنفدراسیون را قادر می‌سازد تا پروژه توسعه هوانوردی شمال غربی انتاریو را اجرا کند.

اعلام بودجه امروز توسط محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، و نماینده پارلمان Thunder Bay-Superior North اعلام شد.

برای کمک به پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای متخصصان هوانوردی واجد شرایط در سراسر کشور و سراسر جهان، این ابتکار استراتژیک کالج کنفدراسیون را قادر می‌سازد تا برنامه هوانوردی خود را برای رفع نیازهای صنعت تقویت و گسترش دهد. به طور خاص، این سرمایه گذاری هدفمند از دستیابی به شبیه سازهای آموزشی چند موتوره پیشرفته، پنج هواپیمای آموزشی سسنا 172، بازسازی آزمایشگاه و بهبود سایت پشتیبانی می کند. پس از اجرای کامل، انتظار می رود این طرح سه ساله پیشنهادات برنامه را افزایش دهد، مشارکت بومی در هوانوردی را ارتقا دهد، ثبت نام داخلی و بین المللی را برای بیش از 70 دانش آموز در هر سال افزایش دهد و در عین حال 10 شغل تمام وقت در منطقه Thunder Bay ایجاد کند.

هوافضا ستونی از اقتصاد و نوآوری در کانادا است. این یکی از صنایع تولیدی با تحقیقات فشرده و متمرکز بر صادرات است که بیش از 230000 نیروی متخصص در مناطق سراسر کشور را استخدام می کند. بخش هوافضا برای توسعه اقتصادی جوامع و مشاغل از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ضروری است. دولت کانادا متعهد به حمایت از مشاغل در بخش هوافضای کانادا از طریق کمک به بازیابی و استفاده از فرصت ها برای کمک به رشد آینده این کشور است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.