کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی پاییز امسال افتتاح می شود

[ad_1] 10 آگوست 2021 – اتاوا –کانادا یکی از مقاصد برتر جهان است ، زیرا میلیون ها نفر از سراسر جهان امیدوارند که هر سال برای اقامت ، بازدید یا کار به اینجا بیایند. برای حرکت در سیستم مهاجرت ، بسیاری از افراد برای مشاوره به مشاوران یا خدمات دیگر مراجعه می کنند. در حالی

کد خبر : 91763
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۳
کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی پاییز امسال افتتاح می شود

[ad_1]

10 آگوست 2021 – اتاوا –کانادا یکی از مقاصد برتر جهان است ، زیرا میلیون ها نفر از سراسر جهان امیدوارند که هر سال برای اقامت ، بازدید یا کار به اینجا بیایند. برای حرکت در سیستم مهاجرت ، بسیاری از افراد برای مشاوره به مشاوران یا خدمات دیگر مراجعه می کنند. در حالی که تقریباً همه صادقانه عمل می کنند ، بازیگران بی وجدان می توانند از سیستم سوء استفاده کرده و از افراد استفاده کنند. به همین دلیل است که دولت کانادا اقدامات معناداری را برای ریشه کن کردن تقلب در مهاجرت و محافظت از کسانی که مایل به آمدن به اینجا هستند ، انجام می دهد.

امروز ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، اعلام کرد که کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی به طور رسمی در 23 نوامبر 2021 افتتاح می شود. این کالج به عنوان تنظیم کننده رسمی مشاوران مهاجرت و شهروندی در سراسر کشور تبدیل می شود ، بهبود نظارت و برخورد با مجرمان این نهاد یک موسسه است که حرفه خود را با محافظت از عموم مردم و مشاوران در موقعیت مناسب در برابر کسانی که از افراد آسیب پذیر سوء استفاده می کنند ، تنظیم می کند.

این کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی را بر اساس چارچوب قانونی تنظیم شده توسط قانون مشاوران مهاجرت و شهروندی تنظیم می کند. این کشور از قدرت و ابزارهای قابل توجه جدیدی برای بررسی تخلفات حرفه ای و انضباط صاحبان پروانه برخوردار خواهد بود. همچنین تحت نظارت مناسب دولت قرار خواهد گرفت.

ایجاد کالج بخش مهمی از تلاش های دولت برای مبارزه با کلاهبرداری در سیستم مهاجرت ما است. این امر بر اساس اقدامات مهم ما در چند سال گذشته ، از جمله سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری برای مبارزه با کلاهبرداری و ابزارهای آموزشی جدید برای کمک به متقاضیان در شناسایی فعالیت های کلاهبرداری ، انجام می شود. همچنین تعهدنامه ای را برای تقویت نظارت ، حفظ تمامیت سیستم مهاجرت کانادا و محافظت از همه کسانی که مایل به آمدن به اینجا هستند ، انجام می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.