کاظمی آشتیانی حقیقتا از اصحاب «ما می‌توانیم» بود

[ad_1] وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به همایش بزرگداشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، برگزاری این بزرگداشت را اقدامی شایسته و ستودنی دانست و گرامیداشت وی را الهام بخش جامعه دانشگاهی در مسیر اعتلای جنبش نرم‌افزاری و جهش در تولید علم و پژوهش عنوان کرد. به گزارش هوشمند نیوز و بنابر

کد خبر : 450473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کاظمی آشتیانی حقیقتا از اصحاب «ما می‌توانیم» بود

[ad_1]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به همایش بزرگداشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، برگزاری این بزرگداشت را اقدامی شایسته و ستودنی دانست و گرامیداشت وی را الهام بخش جامعه دانشگاهی در مسیر اعتلای جنبش نرم‌افزاری و جهش در تولید علم و پژوهش عنوان کرد.

به گزارش هوشمند نیوز و بنابر اعلام وبدا، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

« بسم الله الرّحمن الرّحیم

تکریم نام و یاد و بزرگداشت میراث علمی گرانقدر زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، اقدامی شایسته و ستودنی است که به توفیق و هدایت الهی، مجموعه جهاد دانشگاهی بدان همّت گماشته است.

گرامیداشت آن دانشمند تراز انقلاب اسلامی به منزله تجلیل از رویش های علمی عصر جمهوری اسلامی و معرفی الگوی اخلاص و عمل صالح در کنار روحیه ابتکار، نوجویی و   نوآوری در تحقیق  و پراکندن رایحه پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی است که برای جامعه دانشگاهی، الهام بخش بوده و مسیر اعتلای جنبش نرم افزاری و جهش در  تولید علم و پژوهش را هموارتر و این سرمایه عظیم تمدنی را به نحوی شایسته به آیندگان منتقل خواهد کرد؛ چنان که ارتقای رتبه علمی ایران به ۱۵ در جهان، رشد ۳۳ درصدی شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، تولید  ۵۰۸۰ محصول سلامت محور و تجاری سازی ۱۳۰۳ فقره از آن در دولت مردمی با روحیه ایمانی و رویکرد انقلابی نسل جوان الهام یافته از دانشمندان متعهدی چون دکتر کاظمی آشتیانی حاصل شده است.

زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بی تردید از فرزندان صالح انقلاب و از رویش‌های مبارک آن و مجموعه رویان نیز که سرمایه ای گرانقدر و یادگاری ارزشمند از اوست، مجمعی از جهادگران علوم زیستی است که پیدایش و رشد آن را می بایست مرهون همت، ایمان و مجاهدت وی دانست.

دکتر سعید کاظمی آشتیانی در کنار دیگر دانشمندان متعهد ایران اسلامی، حقیقتا از اصحاب «ما می توانیم» بود. او این خودباوری و اعتماد به نفس علمی را که شعاع آن در پرتو انقلاب اسلامی و زعامت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کشورمان پرتوافشان شده است، به ظهور رساند و نشان داد که می‌توان در همه‌ زمینه‌ها از جمله تحقیقات  علمی نوپدید به قله‌های عظیم تمدن نوین اسلامی نائل آمد. دانش فراوان، هوش سرشار، توان مدیریتی بالا از یک سو و تعهد،‌ اخلاص و ایمان همیشگی او به خداوند متعال از دیگرسو سبب شده بود تا در دوران حیات کوتاهش در دو حوزه مدیریت و تولید علم، موفقیت های چشمگیری همچون گسترش روش های پیشرفته درمان ناباروری، ‌تولید،  تکثیر و انجماد سلولهای بنیادی جنینی و همانند سازی (کلونینگ)‌ را رقم زند.

او همچنین با ثبت این پیشرفت‌ها، در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، حضور در کنگره های جهانی و ابتکار برگزاری جشنواره بین المللی رویان سهمی به یادماندنی دارد. پژوهشکده‌ رویان نیز، که با همت او به دستاوردهای بزرگی از جمله ساخت سلول‌های بنیادین و درمان ناباروری دست یافت، ضمن خدمات عظیمی که به درمان بیماران کرد، نهضتی را بنیان نهاد که با تلاش  همکاران علمی وی و فرزندان جهاد دانشگاهی، تداوم خواهد یافت تا مرحوم دکتر کاظمی، همچنان الگوی دانشجویان و جوانان دانشگاهی بماند و آشکار شود که با ایمان و باور دینی، می‌توان به قله‌های بلند استقلال و عزت دست یافت.»

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.