کاشت درخت در سودبری بزرگ به عنوان بخشی از دو میلیارد درخت

[ad_1] 12 آگوست 2021 سودبری بزرگ ، منابع طبیعی انتاریو کانادا هیچ راهی برای انتشار گازهای گلخانه ای بدون صفر وجود ندارد که شامل جنگل های کانادا نشود. کاشت درخت یک راه حل طبیعی آب و هوایی است که کربن را از جو حذف و ذخیره می کند در حالی که مزایای دیگری مانند کیفیت

کد خبر : 92415
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۲۴
کاشت درخت در سودبری بزرگ به عنوان بخشی از دو میلیارد درخت

[ad_1]

12 آگوست 2021 سودبری بزرگ ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

هیچ راهی برای انتشار گازهای گلخانه ای بدون صفر وجود ندارد که شامل جنگل های کانادا نشود. کاشت درخت یک راه حل طبیعی آب و هوایی است که کربن را از جو حذف و ذخیره می کند در حالی که مزایای دیگری مانند کیفیت بهتر هوا و آب ، به ویژه در محیط های شهری ، حمایت از تنوع زیستی و کاهش خطر آتش سوزی در جوامع روستایی را فراهم می کند. همچنین فضاهایی را برای فرصتهای تفریحی فراهم می کند که کیفیت زندگی و ارتباط ما با طبیعت را بهبود می بخشد.

امروز ، مارک G. Serré ، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی ، به نمایندگی از جانب سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، مبلغ 50،000 دلار به شهر Sudbury بزرگ در حمایت از برنامه دولت کانادا برای کاشت دو میلیارد درخت در طول 10 سال شهر سودبری بزرگ برای پیشبرد عملیات کاشت مجدد در منطقه 50 هزار درخت خواهد کاشت. بودجه ای که امروز اعلام شد به جامعه کمک می کند تا تلاش های مجدد در سال جاری را دو برابر کند.

برنامه دو میلیارد درخت به تلاشهای فعلی دولت کانادا برای پیشبرد درختکاری به عنوان بخش مهمی از راه حل مقابله با تغییرات آب و هوایی ادامه می دهد. طبق برنامه کانادا برای کاشت دو میلیارد درخت ، انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 سالانه تا 12 مگاتون کاهش می یابد. این کار تا 4300 شغل سبز ایجاد می کند.

با کمک سازمان های اختصاصی در سراسر کشور ، ما در حال رشد جنگل های سالم ، پر جنب و جوش و مدیریت پایدار هستیم و میراث سبز را برای نسل های آینده به جای می گذاریم.

منابع طبیعی کانادا این طرح را با حمایت محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا و کشاورزی و کشاورزی و کشاورزی کانادا اجرا می کند. کاشت دو میلیارد درخت نشان دهنده افزایش 40 درصدی تعداد درختان کاشته شده در کانادا است و باعث کاشت درختان در مناطق شهری و روستایی در سراسر کشور می شود. طی 10 سال ، درختان جدید بیش از 1.1 میلیون هکتار را پوشش می دهند ، مساحتی دو برابر اندازه جزیره پرنس ادوارد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.