کاستوم جدید ثور در پرومو آرت‌های لو رفته فیلم Thor 4

[ad_1] زمانی که Thor: Ragnarok منتشر شد، خیلی چیز‌ها در این فرنچایز تغییر کرد و علی رغم این امر که دو قسمت پیشین نیز به نوبه خود بسیار محبوب بودند طرفداران را با سطح جدیدی از این فرنچایز آشنا کرد. گفتن اینکه مارول استودیو این شخصیت را مجددا راه‌اندازی کرده است چندان دور از ذهن

کد خبر : 152043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
کاستوم جدید ثور در پرومو آرت‌های لو رفته فیلم Thor 4

[ad_1]

زمانی که Thor: Ragnarok منتشر شد، خیلی چیز‌ها در این فرنچایز تغییر کرد و علی رغم این امر که دو قسمت پیشین نیز به نوبه خود بسیار محبوب بودند طرفداران را با سطح جدیدی از این فرنچایز آشنا کرد. گفتن اینکه مارول استودیو این شخصیت را مجددا راه‌اندازی کرده است چندان دور از ذهن نخواهد بود. دیدگاه تایکا وایتیتی به  تغییر کامل خدای تندر کریس همسورث منجر شد. افراد بیشتری متوجه این شخصیت شدند و در سفر او و ماجراهایش او را همراهی کردند. خود فیلم همچنین به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شده و در هنگام اکران بسیار مورد تحسین  منتقدین و مردم قرار گرفت.

بنابراین، جای تعجب نیست که چرا مارول تصمیم گرفت وایتیتی را برای فیلم Thor: Love and Thunder به مجموعه بازگرداند. از زمانی که Avengers: Endgame به پایان رسید، طرفداران برای دیدن ادامه داستان ثور بی صبرانه منتظر هستند. به لطف او که ظاهراً با گروه نگهبانان کهکشان همراه شده است، آینده فرنچایز خدای تندر درخشان به نظر می‌رسد. همین امر بود که باعث شد ثور چهارمین فیلم اختصاصی خود را تصاحب کند.

حضور این گروه در فیلم تایید شده است و بدون شک آن‌ها بخشی از فیلم هستند، اما مشخص نیست که چقدر نقش مهمی در روند بازی خواهند داشت. احتمال اینکه سهم آنها در طرح نسبتاً کم باشد زیاد است. در واقع، ممکن است فقط در چند صحنه کوتاه حضور داشته باشند.

آنچه مشخص است این است که ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر بازخواهد گشت که این بار به خدای تندر خود تبدیل خواهد شد. شخصیت مهم بعدی با بازی کریستن بیل است که نقش شخصیت شرور فیلم، «گور قصاب خدا» (Gorr the God Butcher) را بازی می‌کند. همچنین والکری تسا تامسون که در جریان انتشار یک تصویر از او در فضای مجازی ظاهر جدید والکری در فیلم ثور ۴ لو رفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.