کار پرسپولیس در فصل جدید سخت‌تر از گذشته است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن برود. یحیی گل محمدی برای لیگ بیست و دوم دست به تغییرات زیادی زده است. از کادرفنی خودش گرفته تا بازیکنان تیمش. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، پورعلی گنجی، گولسیانی، سعید صادقی و لوکادیا بازیکنان مطرحی هستند که در

کد خبر : 240942
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
کار پرسپولیس در فصل جدید سخت‌تر از گذشته است!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن برود. یحیی گل محمدی برای لیگ بیست و دوم دست به تغییرات زیادی زده است. از کادرفنی خودش گرفته تا بازیکنان تیمش. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، پورعلی گنجی، گولسیانی، سعید صادقی و لوکادیا بازیکنان مطرحی هستند که در فصل جدید به پرسپولیس اضافه شدند. به همین مناسبت به سراغ فرزاد آشوبی بازیکن اسبق پرسپولیس رفتیم و با او درباره این بازی صحبت کردیم:

وضعیت پرسپولیس برای ورود به مسابقات لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و با اضافه شدن مهاجم مدنظر آقای گل محمدی می‌تواند قوی تر هم بشود. ولی به نظرم جذب نفرات جدید با همه خوبی‌هایی که دارد و البته به قدرت کیفی تیم کمک خواهد کرد یک مبحث مهم را هم در دل خود جای میدهد.

چه مبحثی؟

اینکه ممکن است در ساختار کلی تیم شرایط جدیدی به وجود بیاید. در واقع اضافه شدن بازیکنان تازه وارد فرآیند زمان‌بر تری نسبت به شرایط عادی می‌طلبد تا پرسپولیس به آمادگی لازم برای حضور در لیگ برتر برسد. به همین دلیل فکر می‌کنم شروع کار برایش کمی سخت باشد و پیش بینی بازی اول دشوار است.

اما با توجه به مسابقات تدارکاتی پرسپولیس در تمرینات پیش فصل فکر می‌کنید این تیم به لحاظ هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم شرایط خوبی پیدا کرده باشد؟

مسابقات تدارکاتی نقش زیادی دارد اما تیمی‌که ۷ تا ۸ تغییر در جمع نفراتش ایجاد کرده تعداد تغییراتش بالاست و این نیازمند آن است که در رابطه با عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اول کمی صبورتر باشیم.

بازی در فولادشهر را چطور پیش بینی میکنید. گرچه مسابقه بدون تماشاگر است؟

در رابطه با بازی‌های بدون تماشاگر باید بگویم که این یک مورد خیلی خیلی عجیب است. تعجب آور است که چرا چنین تصمیماتی گرفته می‌شود.

گفته می‌شود با توجه به ابلاغیه فیفا در رابطه با حضور بانوان مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً چون زیرساخت کافی برای حضور بانوان وجود ندارد این هفته استثنائاً مسابقات بدون تماشاگر شد. نظرتان در این باره چیست؟

به هر حال ما باید حضور تماشاگران را در نظر بگیریم. آنها بخش بزرگی از جذابیت و شور و حال فوتبال هستند که این ورزش را دوست داشتنی تر می‌کند. ما نباید تماشاگران را از فوتبال جدا کنیم. اما در رابطه با بازی در فولادشهر باید بگویم بازی در این شهر برای هر تیمی‌سخت خواهد بود. به ویژه اینکه ذوب آهن تغییرات کمی داشته و تقریبا تیم پارسال خود را به میدان می‌فرستد.

شایعاتی در رابطه با مهدی تارتار و بازی فردا مطرح شده. شما تا چه اندازه فکر می‌کنید این مسائل در عملکرد کلی تیم ذوب آهن تاثیرگذار باشد؟

بنده افتخار این را دارم که در کنار آقای تارتار به عنوان بازیکن حضور داشتم و این صحبت‌ها اصلاً در ارتباط با ایشان درست نیست. البته بعضی صحبت‌ها مثل این مسائل، نیاز به پاسخ ندارد چون مبنای احساسی دارند تا واقعیت. آقای تارتار همواره قابل احترام بوده‌اند و اتفاقاً در زمین فوتبال فوق العاده خوب ظاهر شده اند. به ویژه زمان‌هایی که روبروی پرسپولیس قرار گرفتند. من فکر می‌کنم این مسائل ارزش پرداختن را ندارند.

پیروزی در هفته اول تا چند اندازه به پرسپولیس کمک خواهد کرد؟

یک شروع خوب برای مسیر سختی که قرار است طی شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس در هفته اول باید مسیرش را طوری طی کند که دوست دارد به همان شکل جلو برود. این خیلی مهم است که پرسپولیس سریع به هماهنگی برسد و تیمش فوتبال روانی را ارائه دهد. قطعاً در آن صورت با حضور این نفرات نتایج خوب هم یکی بعد از دیگری رقم خواهد خورد.

در ارتباط با موضوع حضور بانوان، به نظر شما آیا بانوان می‌توانند به استادیوم بیایند؟

به نظر من که هیچ مشکلی وجود ندارد. ما خیلی راحت نیمی‌از اجتماع مان را از یک حق طبیعی محروم کرده ایم. چرا، چون ساختارهایی که لازم است و باید طی سالهای گذشته آنها را ایجاد می‌کردیم نتوانستیم ایجاد کنیم. بنابراین می‌خواهیم سهم کم کاری خودمان را به گردن بانوان یا مسایل دیگر بیندازیم. در صورتی که با حضور بانوان اصلاً مشکلی به وجود نمی‌آید. تجربیات گذشته نشان می‌دهد که میتوان با مدیریت این مسایل، خیلی راحت مسابقات لیگ را با حضور بانوان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.