کار واقعی باید از همین حالا شروع شود – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1] تصمیم غافلگیرکننده جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) برای پذیرش بیت کوین بار دیگر نشان می دهد که ارز دیجیتال برتر می تواند جایگزینی برای ارز فیات باشد. با این حال، این کشور آفریقایی همچنان نیاز به سرمایه گذاری هنگفت در زیرساخت های مخابراتی خود دارد. CAR همچنین باید آموزش هایی را در اولویت قرار دهد

کد خبر : 210625
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کار واقعی باید از همین حالا شروع شود – اخبار بیت کوین Op-Ed

[ad_1]

تصمیم غافلگیرکننده جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) برای پذیرش بیت کوین بار دیگر نشان می دهد که ارز دیجیتال برتر می تواند جایگزینی برای ارز فیات باشد. با این حال، این کشور آفریقایی همچنان نیاز به سرمایه گذاری هنگفت در زیرساخت های مخابراتی خود دارد. CAR همچنین باید آموزش هایی را در اولویت قرار دهد که به مردم کمک می کند تا با مبانی ارزهای دیجیتال آشنا شوند.

اینترنت گران قیمت ماشین

تردیدی وجود ندارد که تصمیم جمهوری آفریقای مرکزی برای تعیین بیت کوین (BTC) به عنوان ارز قانونی بسیاری را شگفت زده کرده است. تعداد کمی از مردم انتظار داشتند CAR – یکی از فقیرترین کشورهای آفریقا و کشوری که اقتصاد آن توسط جنگ داخلی ویران شده است – اولین کشوری باشد که بیت کوین را پذیرفته است.

برای منتقدانی که هنوز تلاش می‌کنند بفهمند چرا کشور دیگری به السالوادور پیوسته است تا بیت‌کوین را ارز قانونی کند، این حرکت CAR گیج‌کننده است. برای شروع، آنها نمی توانند درک کنند که چگونه کشوری با ضریب نفوذ اینترنت پایین – کمتر از 12٪ – ارز دیجیتال برتر را به عنوان ارز تراکنش انتخاب کرده است.

کسری زیرساخت گزارش شده جمهوری آفریقای مرکزی و این واقعیت که اتصالات تلفن همراه فقط برای 30 درصد از جمعیت در دسترس است، ظاهراً دلیل پذیرش بیت کوین را کمتر قانع کننده می کند. همچنین، بر اساس نمایه ICT CAR در سال 2018، گفته می‌شود که «وضعیت سازمانی نامشخص» آن زمان سرمایه‌گذاری در شبکه‌های باند پهن و دسترسی به کابل‌های زیردریایی فرامرزی را محدود می‌کند.

در نتیجه این و بسیاری عوامل دیگر، جمهوری آفریقای مرکزی، طبق مشخصات ICT، مجبور شده است برای بیشتر پهنای باند اینترنت بین‌المللی خود به اتصالات ماهواره‌ای گران قیمت تکیه کند و این به قیمت بالای اینترنت تبدیل می‌شود. اینترنت گران قیمت یکی از بسیاری از موانعی است که مانع تلاش‌های پذیرش می‌شود.

علیرغم این چالش‌های به ظاهر غیرقابل حل، طرفداران بیت کوین و حامیان یک سیستم مالی جایگزین قاطعانه هستند که تصمیم جمهوری آفریقای مرکزی ثابت می‌کند ارزهای دیجیتال نقشی را ایفا می‌کنند. این امر به ویژه برای کشورهایی که از سیستم مالی جهانی قطع شده اند صادق است.

پول خصوصی هنوز هم می تواند مناقصه قانونی باشد

برای پیروان فردریش هایک، اقتصاددان مشهور اتریشی و طرفدار پول خصوصی، پذیرش بیت کوین توسط السالوادور و اکنون جمهوری آفریقای مرکزی ثابت می کند که حق با او بود – در واقع جایی برای پول خصوصی وجود دارد.

علیرغم مخالفت شدید نهادهایی مانند صندوق بین‌المللی پول (IMF)، برخی معتقدند که کشورهای بیشتری همچنان بیت‌کوین را ارز قانونی می‌کنند. در واقع، گزارش هایی مبنی بر حضور حدود 44 کشور در نمایشگاه اخیر بیت کوین السالوادور نشان می دهد که کشورهای بیشتری ممکن است راه این دو کشور را دنبال کنند.

در حالی که منطقی است فرض کنیم که CAR قصد دارد در توسعه زیرساخت های مخابراتی سرمایه گذاری هنگفتی داشته باشد، صرف افزایش مجموع بودجه در نظر گرفته شده برای این امر تضمینی نیست که منجر به تغییر نگرش نسبت به بیت کوین نیز می شود.

بنابراین CAR باید اطمینان حاصل کند که برای تلاش‌هایی که با هدف افزایش درک مردم از بیت‌کوین و نحوه خرید بیت‌کوین برای اولین بار انجام می‌شود، سرمایه‌ای در اختیار دارد. در واقع، آموزش نه تنها در جمهوری آفریقای مرکزی بلکه در بسیاری از کشورهای در حال توسعه هنوز کلید ریشه کنی جهل است.

یادگیری اصول

اکثریت بیش از 5 میلیون ساکن CAR باید با اصول اولیه مانند کیف پول بیت کوین، عبارات بازیابی یا آدرس عمومی کیف پول آشنا شوند. هنگامی که این امر محقق شود، شانس موفقیت CAR در تبدیل شدن به کشوری که بیت کوین در آن به عنوان ارز قانونی و یک ارز معاملاتی عمل می کند، بسیار افزایش می یابد.

علاوه بر آموزش جمعیت خود، CAR باید با بازیکنان در فضای رمزنگاری مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال، پردازنده‌های پرداخت و ارائه‌دهندگان کیف پول کار کند. درست مانند اولین کشوری که بیت کوین السالوادور را پذیرفت، که از آن زمان به دنبال خدمات یک صرافی ارزهای دیجیتال است، این کشور آفریقایی نیز باید با یک بازیگر معتبر در صنعت شریک شود.

اگر جمهوری آفریقای مرکزی تصمیم به پیروی از توصیه‌های پیشنهادی در این مقاله بگیرد، می‌تواند خیلی زودتر به هدف خود مبنی بر تبدیل بیت کوین به ارز مرجع این کشور دست یابد. همین امر در مورد هر کشور دیگری که بخواهد بیت کوین را به یک ارز قانونی جایگزین تبدیل کند، صادق است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.