کاریکاتوریست مشهور ایتالیایی فستیوال تحت حمایت رژیم صهیونیستی را تحریم کرد

[ad_1] میچله رچ، کاریکاتوریست و نقاش مشهور ایتالیایی کتابهای کمیک استریپ مشهور به «زرو کالکاره» در خصوص تصمیمش برای تحریم فستیوال «لوکا فیلم» گفت: «متاسفانه این که سفارت اسرائیل در ایتالیا اسپانسر این فستیوال است از نظر من یک مساله است. وقتی دو میلیون نفر در غزه گرفتار هستند، برای من ممکن نیست که در

کد خبر : 422978
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
کاریکاتوریست مشهور ایتالیایی فستیوال تحت حمایت رژیم صهیونیستی را تحریم کرد

[ad_1]

میچله رچ، کاریکاتوریست و نقاش مشهور ایتالیایی کتابهای کمیک استریپ مشهور به «زرو کالکاره» در خصوص تصمیمش برای تحریم فستیوال «لوکا فیلم» گفت: «متاسفانه این که سفارت اسرائیل در ایتالیا اسپانسر این فستیوال است از نظر من یک مساله است. وقتی دو میلیون نفر در غزه گرفتار هستند، برای من ممکن نیست که در آنجا جشن بگیرم.»

به نوشته روزنامه «گاردین»، او بیان داشت: «من برای شرکت انتشاراتی خود، برای خوانندگان و برای خودم نیز متاسف هستم.»

زرو کالکاره در پاسخ به برخی از ایتالیایی‌های حامی رژیم صهیونیستی که از این تصمیم او انتقاد کردند بیان داشت: «من هنگامی که کردها در سوریه داشتند با داعش می‌جنگیدند برای حمایت از کردها در سوریه بودم.»

او اضافه کرد: «من چند سال قبل به غزه سفر کردم. من کسانی را که در آنجا زندگی می‌کنند می‌شناسم؛ کسانی که برای پروژه‌های همبستگی، ورزشی، موسیقی و نویسندگی به آنجا رفته‌اند. این افراد از من می‌‍پرسند چطور ممکن است سازماندهندگان یک رخداد فرهنگی آنقدر مهم، همکاری با نمایندگان دولتی که بر خلاف قوانین بین المللی مرتکب جنایات جنگی می‌شوند را زیر سوال نبرند. من صادقانه به این سوال آنها نمی‌توانم جواب بدهم. من حتی نمی‌توانم به آنها بگویم چقدر از اینکه خودم آنجا نیستم متاسفم و چقدر این موضوع من را منقلب می‌کند.»

فستیوال فیلم لوکا در زمره یکی از پرطرفدارترین فستیوال‌های مخصوص کتاب های کمیک استریپ است که سالانه در اروپا برگزار می‌شود.

آثار کمیک استریپ و کاریکاتور زرو کالکاره شکلی از روزنامه‌نگاری گونزو (روزنامه نگاری که در آن نویسنده خود را وارد داستان می‌کند و نقش قهرمان یا شخصیت اصلی را ایفا می‌نماید) بوده و از ماجراجویی های خود او به عنوان یک معترض حاضر در برابر خشونت پلیس در ایتالیا و در زمان حضورش در میان کردها در سوریه الهام گرفته شده‌اند.

کتابهای کمیک استریپ او در ایتالیا پرفروش ترین هستند و یک سریال کارتونی او نیز که سال گذشته میلادی از شبکه نتفلیکس پخش شد در در صدر فهرست‌های سریالهای پخش شده در ایتالیا جلوتر از سریال معروف بازی ماهی مرکب قرار گرفت.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.