کارگزار آنلاین پیشرو ژاپنی SBI برای خروج از بخش استخراج رمزارز روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] SBI Holdings، بزرگترین کارگزاری آنلاین در ژاپن، کسب و کار استخراج ارز دیجیتال خود را در فدراسیون روسیه تعطیل می کند. در بحبوحه ابهامات فزاینده در مورد آینده چنین سرمایه گذاری هایی به دلیل درگیری های مداوم در اوکراین، و همچنین کاهش سود معدن، این شرکت مالی اعلام کرد که قصد دارد تجهیزات خود

کد خبر : 244368
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
کارگزار آنلاین پیشرو ژاپنی SBI برای خروج از بخش استخراج رمزارز روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

SBI Holdings، بزرگترین کارگزاری آنلاین در ژاپن، کسب و کار استخراج ارز دیجیتال خود را در فدراسیون روسیه تعطیل می کند. در بحبوحه ابهامات فزاینده در مورد آینده چنین سرمایه گذاری هایی به دلیل درگیری های مداوم در اوکراین، و همچنین کاهش سود معدن، این شرکت مالی اعلام کرد که قصد دارد تجهیزات خود را بفروشد و عقب نشینی کند.

کارگزار SBI ژاپن خروج از صنعت معدن روسیه را کامل می کند

دسترسی به برق ارزان قیمت و شرایط آب و هوایی مناسب، روسیه را به مقصدی جذاب برای ماینرهای ارزهای دیجیتال تبدیل کرد که چین در ماه می 2021 این صنعت را سرکوب کرد. با این حال، تحریم های اعمال شده به دلیل تصمیم مسکو برای حمله به اوکراین در سال جاری، استخراج بیت کوین را در میان دیگر روسیه ها تحت تاثیر قرار داده است. صنایع

یکی از بزرگترین اپراتورهای مرکز داده استخراج با حضور چشمگیر در روسیه، Bitriver مستقر در سوییس، در بهار امسال توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده هدف قرار گرفت. سپس شرکت آمریکایی Compass Mining برای جلوگیری از تحریم‌های غرب به دنبال حذف 30 میلیون دلار سخت‌افزار معدنی نصب شده در سیبری بود.

نماینده SBI، بزرگترین کارگزار آنلاین ژاپن، به بلومبرگ گفت: تهاجم روسیه به اوکراین باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد چشم انداز کسب و کار ماینینگ در منطقه غنی از انرژی شده است، در حالی که رکود بازار کریپتو باعث شده است که ضرب ارزهای دیجیتال سود کمتری داشته باشد. . هیدیوکی کاتسوچی، مدیر ارشد مالی، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تجهیزات خود را بفروشد و از روسیه خارج شود.

SBI زودتر از سایر شرکت‌های مالی ژاپنی وارد فضای دارایی‌های دیجیتال شد، اما تحولات منفی امسال منجر به زیان 9.7 میلیارد ین (72 میلیون دلاری) قبل از مالیات از تجارت رمزنگاری خود در سه ماهه دوم شد، زمانی که گروه نیز 2.4 را ثبت کرد. میلیارد ین ضرر خالص (بیش از 15.8 میلیون دلار)، اولین بار در یک دهه.

کاتسوچی خاطرنشان کرد: کارگزاری ژاپنی مدت کوتاهی پس از شروع جنگ در اوکراین، فعالیت های معدنی خود را در سیبری به حالت تعلیق درآورد، اما هنوز تصمیمی برای تکمیل خروج از سیبری وجود ندارد. مدیر اجرایی اشاره کرد که این شرکت مالی هیچ تجارت رمزنگاری دیگری در روسیه ندارد، اما قصد دارد به فعالیت واحد بانکداری تجاری خود در مسکو، SBI Bank، ادامه دهد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که در ماه ژوئیه، دیپلمات‌های آمریکایی از مقامات توکیو خواستند تا صرافی‌های ارز دیجیتال ژاپن و استخراج‌کنندگان را برای قطع روابط با روسیه تحت فشار قرار دهند.

در ماه آوریل، صندوق بین المللی پول (IMF) در گزارشی هشدار داد که استخراج کریپتو ممکن است به روسیه و سایر کشورهای تحریم شده، مانند ایران، راهی برای دور زدن محدودیت های اقتصادی و مالی اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش ارائه دهد. این کشورها می توانند از منابع انرژی خود برای تامین انرژی تاسیسات ماینینگ و کسب درآمد از استخراج ارزهای دیجیتال و کارمزد تراکنش ها استفاده کنند.

طبق یک مطالعه اخیر، مصرف برق در بخش ماینینگ کریپتو روسیه در چند سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است و نسبت به سال 2017 تقریباً 20 برابر در دوره پنج ساله افزایش یافته است. این کشور، در کنار پایتخت مسکو، یکی از جذاب ترین مناطق برای معدنچیان است که می توانند از انرژی و زیرساخت های توسعه یافته بهره ببرند.

برچسب ها در این داستان

درگیری، کریپتو، ماینرهای رمزنگاری، استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال، ژاپن، ژاپن، عملیات استخراج، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، SBI، هلدینگ‌های SBI، ایالات متحده، اوکراین، ایالات متحده، جنگ

آیا شرکت های ژاپنی دیگری را می شناسید که به عملیات استخراج رمزارز خود در روسیه پایان دهند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، T. Schneider

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.