کارگروه NFT از دولت ژاپن می‌خواهد تا انتصاب وزیر Web3 را در نظر بگیرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] در کاغذ سفیدی که اخیراً منتشر شده است، یک کارگروه توکن غیرقابل تعویض ژاپنی (NFT) از دولت خواسته است تا یک وزیر دولتی را که وظیفه او نظارت بر همه امور مربوط به Web3 باشد، در نظر بگیرد. ایجاد ساختار پشتیبانی برای بخش NFT ژاپن گزارشی حاکی از آن است که یک کارگروه سیاست

کد خبر : 188988
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کارگروه NFT از دولت ژاپن می‌خواهد تا انتصاب وزیر Web3 را در نظر بگیرد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

در کاغذ سفیدی که اخیراً منتشر شده است، یک کارگروه توکن غیرقابل تعویض ژاپنی (NFT) از دولت خواسته است تا یک وزیر دولتی را که وظیفه او نظارت بر همه امور مربوط به Web3 باشد، در نظر بگیرد.

ایجاد ساختار پشتیبانی برای بخش NFT ژاپن

گزارشی حاکی از آن است که یک کارگروه سیاست NFT ژاپن به رهبران این کشور گفته است که انتصاب وزیر Web3 را در نظر بگیرند. در صورت استخدام، این فرد مسئول تمام امور مربوط به Web3 خواهد بود.

همچنین، طبق گزارشی که توسط Coinpost منتشر شده است، کارگروه منصوب شده توسط دولت گفته است که می‌خواهد ژاپن نقشی پیشرو در عصر وب 3 ایفا کند. در نتیجه، در کاغذ سفیدی که در 30 مارس توسط یک کمیته فرعی به تصویب رسید، این کارگروه از مقامات ژاپنی می‌خواهد که زیرساخت‌ها و چارچوب نظارتی را توسعه دهند که از بخش NFT این کشور حمایت می‌کند.

علاوه بر توصیه ایجاد «میز مشاوره بین وزارتخانه‌ها»، برگه سفید کارگروه، که توسط تیمی از حزب حاکم ژاپن تهیه شده است، به موضوع بازگشت سود حاصل از فروش ثانویه NFT نیز می‌پردازد.

اولویت بندی ایمنی مصرف کننده

با توجه به چالش رو به رشد فروش یا صدور غیرمجاز NFT، گزارش سفید نوشت که دولت ژاپن باید ایمنی مصرف کننده را در اولویت قرار دهد. از نظر متاورژن، گزارش سفید کاغذ از دولت ژاپن می‌خواهد تا در کمک به کسب‌وکارها در ایجاد استانداردهای کل صنعت پیشگام شود.

در همین حال، این گزارش نشان می دهد که در حالی که پروژه های NFT و Web3 به ظاهر در برخی از حوزه های قضایی در حال پیشرفت هستند، قوانین و سیاست های مالیاتی بیش از حد ژاپن می تواند دلیل عقب ماندگی این کشور باشد. بر اساس این گزارش، برخی از اعضای گروه ضربت متقاعد شده اند که وضعیت نظارتی کشور دلیل خروج استارتاپ های امیدوارکننده Web3 از ژاپن است.

آیا با توصیه های کارگروه NFT ژاپن موافق هستید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.