کارگروه وزارت دادگستری ‘KleptoCapture’ برای هدف قرار دادن صرافی های رمزنگاری در سرکوب فرار از تحریم ها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک کارگروه جدید که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) به نام KleptoCapture ایجاد شده است، صرافی های ارزهای دیجیتال را نیز هدف قرار خواهد داد. مؤسسات مالی، بانک‌ها، خدمات انتقال پول و صرافی‌های رمزنگاری که به الیگارش‌های روسی اجازه جابه‌جایی پول را می‌دهند «در تیررس این تحقیقات قرار خواهند گرفت». گروه وظیفه KleptoCapture

کد خبر : 178190
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کارگروه وزارت دادگستری ‘KleptoCapture’ برای هدف قرار دادن صرافی های رمزنگاری در سرکوب فرار از تحریم ها – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک کارگروه جدید که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) به نام KleptoCapture ایجاد شده است، صرافی های ارزهای دیجیتال را نیز هدف قرار خواهد داد. مؤسسات مالی، بانک‌ها، خدمات انتقال پول و صرافی‌های رمزنگاری که به الیگارش‌های روسی اجازه جابه‌جایی پول را می‌دهند «در تیررس این تحقیقات قرار خواهند گرفت».

گروه وظیفه KleptoCapture DOJ “نمای وسیع تری” خواهد داشت

یک مقام ارشد وزارت دادگستری روز جمعه گفت که یک مقام ارشد وزارت دادگستری (DOJ) روز جمعه گفت، گروه ویژه جدید وزارت دادگستری (DOJ) به نام KleptoCapture، تحریم‌ها را علیه الیگارش‌های روسی اجرا می‌کند و همچنین هر کسی را که به مخفی کردن پول آنها کمک می‌کند، از جمله ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو، هدف قرار خواهد داد.

گروه ضربت KleptoCapture در 2 مارس راه اندازی شد. این یک گروه ویژه اجرای قانون بین سازمانی است که به اجرای تحریم های گسترده، محدودیت های صادراتی و اقدامات متقابل اقتصادی که ایالات متحده همراه با متحدان و شرکا در پاسخ به اقدامات تحریک نشده روسیه اعمال کرده است اختصاص دارد. حمله نظامی به اوکراین،” وزارت دادگستری توضیح داد.

این مقام وزارت دادگستری با اشاره به اینکه کارگروه KleptoCapture “دیدگاه وسیع تری” از اینکه چه کسی را تسهیل کننده در فرار از تحریم ها می داند، خواهد داشت، اظهار داشت:

هدف ما این است که هر گونه اتهام مناسبی علیه هر الیگارش یا نهاد تحریم شده روسیه و کسانی که به آنها در فرار از تحریم های اقتصادی کمک می کنند، وارد کنیم.

این مقام مسئول علاوه بر کسانی که با کمال میل به پولشویی کمک می کنند، تاکید کرد: «بازیگرانی که سرشان را به خاک می اندازند یا خود را برای جابجایی پول های کثیف کور می کنند، ممکن است به دلیل نقشی که در پنهان کردن این درآمدها داشته اند، با اتهامات پولشویی مواجه شوند.

این مقام وزارت دادگستری تاکید کرد:

مؤسسات مالی، بانک‌ها، خدمات انتقال پول، صرافی‌های ارزهای دیجیتال که عمداً در حفظ سیاست‌ها و رویه‌های ضد پولشویی کافی شکست می‌خورند و به این الیگارش‌ها اجازه جابه‌جایی پول را نمی‌دهند تا جریان پول‌هایشان جریان یابد، در تیررس این تحقیقات خواهند بود.

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا هفته گذشته گفت که وزارت دادگستری برای توقیف دارایی‌ها که تحریم‌های جدید را نقض می‌کند، «سقوط بر سنگ تمام نخواهد گذاشت».

«گروه ضربت قرار است دادستان‌ها، مأموران، تحلیلگران، مترجمان را از سراسر وزارتخانه و دولت ایالات متحده برای پیگیری جنایات و دارایی‌های الیگارشی‌های روسی و دیگرانی که رژیم روسیه را مسئول حمله به اوکراین کرده‌اند، گرد هم بیاورد. این مقام ارشد وزارت دادگستری تصریح کرد:

این توانمندسازها از طریق فساد، اخاذی و تضعیف حکومت قانون، ثروت هنگفتی به دست آورده اند. موفقیت برای این کارگروه با از بین بردن، اختلال و ناراحتی برای آن توانمندسازها و شبکه آنها تعریف می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تنها به دلیل اینکه الیگارشی ها مشمول تحریم های آمریکا هستند، به این معنا نیست که وزارت دادگستری می تواند به سادگی اموال آنها را مصادره کند، تصریح کرد: صرف مسدود شدن یا تعلق داشتن به یک الیگارشی شناخته شده به خودی خود برای وزارت دادگستری کافی نیست. ضایع کردن آن مال یا اخذ حکم توقیف».

نظر شما در مورد گروه کاری KleptoCapture که صرافی های رمزنگاری را هدف قرار می دهد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.