کارگروه سیب زمینی دولت-صنعت برای کمک به کشاورزان آسیب دیده در جزیره پرنس ادوارد گرد هم آمد

[ad_1] 26 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت کانادا با استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) و صنعت برای حمایت از کشاورزان PEI در پی تعلیق اخیر گواهینامه سیب زمینی تازه از PEI به ایالات متحده کار می کند. کارگروه تازه تاسیس سیب زمینی دولت و صنعت روز

کد خبر : 134740
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۲۸
کارگروه سیب زمینی دولت-صنعت برای کمک به کشاورزان آسیب دیده در جزیره پرنس ادوارد گرد هم آمد

[ad_1]

26 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت کانادا با استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) و صنعت برای حمایت از کشاورزان PEI در پی تعلیق اخیر گواهینامه سیب زمینی تازه از PEI به ایالات متحده کار می کند. کارگروه تازه تاسیس سیب زمینی دولت و صنعت روز چهارشنبه 24 آبان برای بحث و تبادل نظر اولیه تشکیل جلسه داد.

گروه کاری زنجیره ارزش کامل بخش سیب زمینی PEI را برای تبادل اطلاعات، توسعه استراتژی هایی برای تعیین و کمک به کاهش اثرات زگیل سیب زمینی بر این بخش، و شناسایی راه حل های بالقوه کوتاه مدت و بلندمدت برای اختلالات تجاری فعلی گرد هم می آورد. اعضای آن شامل نمایندگانی از کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA)، آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا و امور جهانی کانادا، و همچنین نمایندگانی از دولت جزیره پرنس ادوارد، هیئت مدیره سیب زمینی PEI، بذر PEI است. و پرورش دهندگان سیب زمینی تازه، و پردازشگرهای سیب زمینی.

در این جلسه، CFIA اقداماتی را که برای جمع‌آوری شواهد علمی مورد نیاز برای اطمینان دادن به آژانس همتای ایالات متحده، سرویس بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان (APHIS)، در مورد ایمنی تجارت سیب‌زمینی رومیزی و فرآوری شده، انجام می‌دهند، تشریح کرد. CFIA در نظر دارد هفته آینده دور دیگری از بحث های فنی را با APHIS انجام دهد.

این گروه کاری برای ارزیابی تأثیرات بر کشاورزان سیب زمینی PEI و آنهایی که در امتداد زنجیره ارزش قرار دارند به جلسات خود ادامه خواهد داد و انتظار می رود همه گزینه ها را برای یافتن مقصدهای نهایی برای فروش و پردازش بیشتر موجودی سیب زمینی موجود در PEI بررسی کند. و سایر اقدامات برای حمایت از کشاورزان آسیب دیده. ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، در جلسه بعدی دوشنبه 29 نوامبر شرکت خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.