کارگروه تنظیم رمزنگاری در هاوایی تشکیل می شود

[ad_1] امتیاز کلیدی دو کمیته سنای هاوایی به ایجاد یک کارگروه رمزنگاری رای مثبت دادند. این کارگروه “یک طرح جامع برای بررسی استفاده و تنظیم بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد.” کارگروه موظف است یافته های خود را در سال 2024 به سنای هاوایی ارائه کند. دو کمیته فعال در سنای هاوایی، کمیته‌های

کد خبر : 201980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
کارگروه تنظیم رمزنگاری در هاوایی تشکیل می شود

[ad_1]

امتیاز کلیدی

  • دو کمیته سنای هاوایی به ایجاد یک کارگروه رمزنگاری رای مثبت دادند.
  • این کارگروه “یک طرح جامع برای بررسی استفاده و تنظیم بلاک چین و ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد.”
  • کارگروه موظف است یافته های خود را در سال 2024 به سنای هاوایی ارائه کند.

دو کمیته فعال در سنای هاوایی، کمیته‌های بازرگانی و حمایت از مصرف‌کننده (CPN) و راه‌ها و ابزارها (WAM)، به حمایت از ایجاد یک گروه ویژه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال رای داده‌اند.

کمیته WAM سنای هاوایی به کارگروه کریپتو رای مثبت داد.

کمیته CPN سنای هاوایی به کارگروه کریپتو رای مثبت داد.

در نامه‌ای که امروز سه‌شنبه به اطلاع رئیس‌جمهور سنای هاوایی فرستاده شد، روسای کمیته‌های CPN و WAM خواستار ایجاد کارگروه رمزنگاری شدند، همانطور که در ابتدا در لایحه SB2695 پیشنهاد شده بود.

لایحه SB2695، که در نامه به رئیس سنای هاوایی و با عنوان “لایحه ای برای یک قانون مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده” ارجاع شده است، خواستار ایجاد یک کارگروه رمزنگاری در وزارت بودجه و دارایی است.

انگیزه های کمیته

با توجه به نامه روسای کمیته CPN و WAM به رئیس مجلس سنای هاوایی، کمیته‌ها «دریافتند که با وجود رشد و محبوبیت در حال ظهور ارز دیجیتال، مقررات کمی در این صنعت وجود دارد.»

بر این اساس، نامه ادامه می‌دهد: «از آنجایی که پتانسیل گسترده‌ای برای استفاده و تنظیم فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال وجود دارد، این به نفع دولت و مصرف‌کنندگان آن است که تعیین کنند آیا مقررات و نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال را تنظیم یا نظارت کنند یا خیر. ”

در این نامه توضیح داده شده است که هدف گروه کاری «ایجاد یک طرح جامع برای بررسی استفاده و تنظیم بلاک چین و ارزهای دیجیتال» خواهد بود.

ماه گذشته، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده گفت که مقررات ارزهای دیجیتال باید از نوآوری مسئولانه حمایت کند و در عین حال خطرات را نیز کاهش دهد.

اظهارات وی پس از آن بیان شد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی برای تقویت اقدامات نظارتی ارزهای دیجیتال را امضا کرد.

مراحل بعدی

با توجه به نامه روسای CPN و WAM به رئیس سنای هاوایی، پس از ایجاد، این کارگروه «داده‌ها و سایر جنبه‌های صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال را در سراسر کشور بررسی خواهد کرد، از جمله، اما نه محدود به توسعه طرحی برای پذیرش بلاک چین را در بخش خصوصی و دولتی گسترش دهید.

طبق لایحه SB2695، که در ابتدا ایجاد یک کارگروه رمزارز را پیشنهاد کرد، در هر گروه کاری یازده نفر وجود خواهد داشت. این شامل نمایندگانی از یک شرکت پرداخت بلاک چین، یک صرافی ارز دیجیتال و از گروه تجارت صنعت کریپتو خواهد بود که توسط فرماندار منصوب می شوند.

کارگروه موظف است حداقل 20 روز قبل از شروع جلسه عادی سال 2024 گزارشی را به مجلس سنای هاوایی ارائه کند و پس از آن گروه ضربت منحل خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.