کارگردان Guardians of the Galaxy از پروژه مخفی‌اش برای DCEU می‌گوید

[ad_1] جیمز گان کارگردان Guardians of the Galaxy در توییت اخیر خود فاش کرد روی یک پروژه مخفی کار می‌کند که به فرنچایز DC Extended Universe تعلق دارد. در پی موفقیت‌های قسمت‌های اول و دوم محافظان کهکشان، مارول تصمیم گرفت جیمز گان (James Gunn) را برای کارگردانی قسمت سوم بازگرداند. او بازگشت و مدتی را

کد خبر : 113056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کارگردان Guardians of the Galaxy از پروژه مخفی‌اش برای DCEU می‌گوید

[ad_1]

جیمز گان کارگردان Guardians of the Galaxy در توییت اخیر خود فاش کرد روی یک پروژه مخفی کار می‌کند که به فرنچایز DC Extended Universe تعلق دارد.

در پی موفقیت‌های قسمت‌های اول و دوم محافظان کهکشان، مارول تصمیم گرفت جیمز گان (James Gunn) را برای کارگردانی قسمت سوم بازگرداند. او بازگشت و مدتی را به عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان روی پروژه مزبور کار کرد اما در ادامه اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ داد. تعدادی از توییت‌های طنز قدیمی‌اش به صورت ناگهانی مورد توجه کاربران قرار گرفته و باعث به وجود آمدن انتقادهای فراوان شد. از آنجایی که والت دیزنی نمی‌خواست درگیر حواشی شود، سریعا ارتباط کاری خود را با گان خاتمه داد. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیگران سرشناس Guardians of the Galaxy صریحا از او حمایت کرده بودند.

در همین حین که همکاری جیمز گان و والت دیزنی به انتها رسید، وارنر و دی‌سی فیلمز برای پروژه‌های در دست ساخت خود دنبال کارگردان می‌گشتند. مدیران استودیوها با شنیدن خبر قطع همکاری گان و دیزنی، تصمیم گرفتند با فیلمساز آمریکایی وارد مذاکره شوند. گفتگوها نتیجه‌بخش بود و گان پذیرفت به فرنچایز DC Ectended Universe بپیوندد. وارنر از او خواسته بود فیلم جدید سوپرمن را بسازد اما گان ترجیح داد تمرکزش را روی قسمت دوم جوخه انتحار بگذارد. او اخیرا سریال اختصاصی Peacemaker را جلوی دوربین برده و در آینده نزدیک هم به دست‌اندرکاران قسمت سوم محافظان کهکشان می‌پیوندد.

جیمز گان از آن دسته فیلمسازانی است که در شبکه‌های اجتماعی اکانت داشته و تعامل زیادی با کاربران دارد. این تعامل به قدری است که هر چند وقت یکبار به سوالات پرتعداد پاسخ می‌دهد. او چندی پیش پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که به کار روی پروژه‌ای متعلق به DC Extended Universe اشاره دارد. کاربران که با مشاهده پست مزبور دچار سردرگمی شده بودند، در توییتر از گان خواستند توضیحات بیشتری ارائه دهد؛ زیرا گروهی از کاربران گمان می‌کردند پروژه مورد بحث همان سریال اختصاصی Peacemaker است. فیلمساز آمریکایی در پاسخ گفت این پروژه، سریال پیس میکر نبوده و چیز دیگری است. او همچنین فاش ساخت این اثر در فاز ابتدایی تولید بوده و در رویداد DC Fandome 2021 حضوری نخواهد داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.