کارگردان Captain Marvel 2 دیدگاه عجیبی نسبت به کاپیتان آمریکا دارد!

[ad_1] پس از اینکه Avengers: Infinity War اکران شد، طرفداران سعی کردند داستانش را بررسی کرده و ببینند کدام یک از شخصیت‌ها بیشترین نقش را در فاجعه داشتند. یکی از پرطرفدارترین تئوری‌ها به استار لرد مربوط می‌شود. طرفداران معتقد هستند اگر او می‌توانست احساسات خود را کنترل کرده و خارج از نقشه اقدام نکند، تانوس

کد خبر : 119877
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کارگردان Captain Marvel 2 دیدگاه عجیبی نسبت به کاپیتان آمریکا دارد!

[ad_1]

پس از اینکه Avengers: Infinity War اکران شد، طرفداران سعی کردند داستانش را بررسی کرده و ببینند کدام یک از شخصیت‌ها بیشترین نقش را در فاجعه داشتند. یکی از پرطرفدارترین تئوری‌ها به استار لرد مربوط می‌شود. طرفداران معتقد هستند اگر او می‌توانست احساسات خود را کنترل کرده و خارج از نقشه اقدام نکند، تانوس سنگ‌ها را از دست می‌داد و دیگر خبری از ناپدید شدن نیمی از موجودات زنده جهانی هستی نبود. مقصر دانستن کاپیتان آمریکا تئوری جدید و صد البته قابل‌پذیرشی است.

اگرچه حق با نیا داکوستا بوده، نباید خط قرمزهای اخلاقی کاپیتان آمریکا را فراموش کرد. او همیشه و همه جا به دنبال نجات دادت انسان‌ها بوده است. در صورتی که به یاد می‌آورید، استیو راجرز در Avengers: Age of Ultron تمام تلاش خود را به کار گرفت تا جان تمامی ساکنان سوکوویا را نجات دهد. او همچنین در Captain America: Civil War از تحویل دادن سرباز زمستان خودداری کرد؛ اقدامی که باعث شد شرایط پیچیده‌ای به وجود بیاید.

دومین اقتباس سینمایی کاپیتان آمریکا رسما The Marvels نام دارد اما در میان رسانه‌ها تحت عنوان Captain Marvel 2 هم شناخته می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی از داستان موجود نبوده و نمی‌دانیم اتفاقات حول محور چه موضوعی می‌چرخد. هر چند، تایید شده کارول دنورز تنها نبوده و کاملاخان و مونیکا رمبو هم در فیلم حضور دارند.

در انتها، لازم به ذکر است فیلم Captain Marvel 2 با عنوان The Marvels در تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۱ (مصادف با ۱۷ فوریه ۲۰۲۳) اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.